čtvrtek 27. srpna 2015

Tričko dorazilo! | shirtnator.cz

Ahoj, dnešní článek bude navazovat na ten minulý.Odkaz zde. Dnes mi dorazilo tričko z shirtnator.cz

Objednávala jsem ho 25.8, bylo vyrobeno a odesláno 26.8 a bylo doručeno dnes, tedy 27.8.
Přišlo zabalené v papírové obálce a poté ještě v igelitovém sáčku.


Když jsem ho rozbalila, byla jsem mile překvapená. 
Tričko je na dotek velmi příjemné a totéž i na těle. Velikost mi taky celkem sedí.
Potisk písmen je takový lehce gumový, zatím co potisk ptáčků je přímo všitý do trička.
V obálce jsem také našla papírky s instrukcemi na praní trička.






Tričko se mi líbí a potisk vypadá kvalitně, uvidím po vyprání.
Kladně hodnotím také rychlost výroby a dopravy.

Shrnutí:
Se stránkou se mi pracovalo dobře, komunikace super, rychlá výroba a doprava, tričko je z příjemného materiálu (100% bavlna), potisk se zdá kvalitní (hlavně ten všitý). Doporučuji.

Tímto bych chtěla stránce shirtnator.cz moc poděkovat, za možnost zapojit se do projektu tričko pro blogera a tím uskutečnit celou tuhle spolupráci:)


A co Vy? Objednávali jste někdy na shirtnator.cz? Zapojili jste se do akce Tričko pro blogera?

14 komentářů:

  1. Fakt že jo, je kouzelné!
    http://neweresth.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. včera mi taky přišlo triko z této akce a je naprosto boží :) mužeš se mrknout zítra na nový článek zde - http://staymind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá hodně dobře, má skvělý citát a ti ptáčci ve tvaru srdce jsou šíleně roztomilí :3
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Abych pravdu řekla, to že jsou ve tvaru srdce jsem si všimla až mi tričko dorazilo :D

      Vymazat
  4. Vytvorila si si vážne krásne tričko!

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat