sobota 1. srpna 2015

Chorvatsko 2015


Ahoj, dnes tu mám konečně fotočlánek z Chorvatska. Chtěla jsem psát i nějaké zážitky, ale moc jich nebylo (takových o kterých by se dalo psát víc než 1 věta). Takže bude jen tenhle článek. K nějaké fotce jsem připsala co se dělo, abyste měli přehled.


*ne všechny fotky jsou focené mnou, některé jsem si půjčila od nevlastního taťky :) 

Odkaz na haul zde.

Vlog:



Obvyklá zastávka v Rakousku

Náš hotel 




Náš pokoj (moje postel vlevo dole)

Pláž 

Vodní atrakce, na které jsme byli 

Já, jak komicky sjíždím tobogán :D

Šnorchlování- Super zážitek, plavat v hejnu malých rybiček 


Neznámá rostlina



A dávka západů slunce. Miluji západy slunce ♥









Mini golf (prohrála jsem jako vždy)

Parčík 



Tohle býval kdysi hotel





Luxusní hotel






Fontánka naproti toho rozbitého hotelu



Výlet na lodi


Městečko Vrbnik na ostrově Krk

Tajná pláž

Nejužší ulička světa (údajně)


Vrabci (kterých byla skoro plná pláž)


Hejno rybiček (ve kterém jsme plavali, když jsme šnorchlovali)



Obchod se sladkostmi 






A to je vše, snad se vám fotky líbily :)



11 komentářů:

  1. Naozaj nádherné fotky a ako vidím, poriadne si si to užila :) Inak na fotkách si kočka :)

    Budem veľmi rada, ak si pozrieť môj blog Blog by Katy :-* a zároveň ťa chcem týmto pozvať do mojej prvej GIVEAWAY. Budem veľmi rada, ak sa zapojíš

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné fotky! :)
    http://allpeopleareweird.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné fotky, do chorvatska bych taky někdy chtěla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné místo, ty fotky se západem slunce jsou nádherné :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! :) My se chystáme do Chorvatska tento pátek, tak se celkem těším. :3

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky sa ti skutočne vydarili, zdá sa, že si si dovolenku užila. Tiež by som brala konečne vypadnúť kamsi k moru. I hotelovú izbu ste mali vymakanú, čo sa málokedy vidí (alebo sme iba my s maminou v Čiernej hore vychytali taký zlý hotel? :D)
    (Fay)

    OdpovědětVymazat