neděle 16. srpna 2015

DIY: Stolní plánovač | #BTSWK

Ahoj :) Dnes tu mám první článek z Back to School série. Vím jak se všichni na školu těšíte :D Vyrobíme si plánovač na stůl. Nechala jsem se inspirovat u amerických youtuberek, ale upravila jsem si ho podle sebe. Snad se vám bude líbit. 

BUDEME POTŘEBOVAT:
- rámeček na fotku
-fix (nejlépe na tabuli snad víte jaký myslím)
-papír
-psací potřeby
- lepící papírky, nebo barevné papíry
-nůžky
-lepidlo



VAROVÁNÍ: Předtím, než začnete s vyráběním, zkuste si někde u rohu skla rámečku, jestli Váš fix půjde smazat. Kdyby nešel, je to problém!

Začneme tím, že si z papíru vystřihneme obdélník, který bude tak velký, aby nám pasoval do rámečku. To bude náš základ.
Dále si na vystřižený obdélník rozvrhneme okýnka pro dny tak, aby se nám na papír vešlo všech 7 dnů. Já jsem si udělala okýnko pro sobotu a neděli dohromady.Po rozvržení okýnka (papírky) nalepíme a připíšeme k nim názvy dnů. Já jsem si vespod udělala ještě okýnka pro název měsíce a rok. Také můžete přidat nadpis celému plánovači.



Až budeme s vzhledem našeho plánovače spokojeni, zarámujeme jej. Potom už jen fixem připíšeme čísla dnů podle aktuálního týdne a můžeme začít plánovat. Náš plánovač je super v tom, že fix z něj jednoduše setřete, tudíž můžete plánovat do nekonečna a nemusíte utrácet za kalendáře.

A co si do něj budete psát je na Vás.. Jestli ho využijete pro přehled testů ve škole, nebo své osobní věci.






Pokud si budete plánovač vyrábět, můžete jej přidat na instagram s hashtagem  #BTSWK (Back to school with Kristen). Moc ráda se podívám na Vaše výtvory.

Líbil se Vám tento plánovač? Vyrobíte si jej?

8 komentářů:

  1. Vážně super nápad. Takový plánovač potřebuji a určíte ho vyzkouším. Je jednoduchý a levný. :)

    Chica loca♡

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá opravdu super :)
    kdyby jsi měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :))
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt boží♥Děkuju moc za inspiraci,určitě si to udělám^^
    http://canyoubelievego.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) Jsem moc ráda že se líbí. Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat