úterý 11. srpna 2015

Destrukční deník #1


Ahoj :) Dnešní článek se bude týkat nové série a to Destrukčního deníku. Věřím, že většina z Vás už deník zná. Na mém wishlistu byl už dlouho, no nedávno jsem na něj narazila v knihkupectví (stál mě 199Kč). Chtěla jsem této sérii vymyslet nějaký originální název, ale nic mě nenapadlo, takže bude pojmenovaná Destrukční deník.





Mám v plánu deník spíše zdobit, než ničit (jsem naučená se ke knihám chovat slušně), ale alespoň trochu ho zničím, slibuji.
Nemám moc talent na kreslení, tak to prosím berte s nadhledem.
V článcích o DD budou skoro vždy 3 úkoly :) 

Teď už konečně k splněným úkolům.

Zase se mi některé fotky otočily a zhoršila se jim kvalita.. nechápu proč (jestli je to chyba bloggeru, nebo moje chyba)


Stránku, kde máte psát své jméno různými způsoby jsem nefotila (nebyla nijak zajímavá).
 S tuhle stránkou nejsem moc spokojená..

Nenapadlo mě, jak tuhle stranu vyzdobit, tak jsem nakreslila jen "fajfku"
Úkol jsem každopádně splnila, i když mi to trhalo srdce.

Snad to jde nějak vidět


Tuhle stranu jsem si tak trochu pokazila těmi vytaženými bublinami.


S tuhle stránkou jsem celkem spokojená (tolik koleček jsem v životě nenakreslila :D )



To je vše z dnešního článku, snad se Vám líbil.


A co Vy? Vlastníte Destrukční deník? Zaujala vás tahle "kniha"?

3 komentáře:

  1. Mám tenhle typ článku hrozně ráda, vždycky se nechám inspirovat a nakouknu, jak si s úkolem poradili ostatní :) Deník vlastním taky a jednou za čas dávám i úkol na svůj blog :)

    OdpovědětVymazat