úterý 25. srpna 2015

Vytvoř si vlastní tričko s shirtnator.cz

Ahoj :) Dnes tu mám trochu jiný článek, než jste zvyklí. Bude se týkat stránky shirtnator.cz
Na této stránce si můžete vytvořit tričko s potiskem podle vašich představ. Na stránce si také můžete vytvořit polštářky, hrnečky, kryty na mobily a jiné dárkové předměty. 
Já jsem se zapojila do akce tričko pro blogera
Nevěřila jsem, že by mě vybrali, jelikož můj blog je teprve začínající, ale chtěla jsem to zkusit.
Nakonec se na mě štěstí usmálo a dostala jsem email s potvrzením. Za což stránce moc děkuji.

Tohle je moje historicky první spolupráce na blogu




Jak si vytvořit tričko s potiskem na shirtnator.cz?
Kliknete na okýnko vytvořit tričko a načte se Vám creator. Nyní už je to na Vás.
Můžete si vybrat z několika střihů triček.



Dále můžete vybírat z velkého množství motivů. Můžete přidat text, anebo vlastní motiv nebo fotku. Potisk lze dát i na zadní stranu, nebo na rukávy, což je moc fajn. Můžete se tedy vyřádit a vytvořit tričko podle Vašich představ a Vaší fantazie. A nezapomeňte v průběhu vytváření kontrolovat cenu, s přidáváním motivů totiž stoupá (logicky).Pak stačí pečlivě vybrat velikost trička. No a potom stačí už jen objednat.

Jak vypadá moje tričko?
 Zvolila jsem možnost přidat text a potom jsem využila možnosti vlastního motivu.
Podrobněji: Zvolila jsem citát a obrázky létajících ptáčků.
Kvůli šířce blogu nemůžu dát obrázek větší. Snad mi to odpustíte.

A jak se mi se stránkou pracovalo?
Stránka je dle mého názoru přehledná a pracuje s ní dobře. Vytvořit na ní tričko je jednoduché a zvládne to snad každý kdo umí číst. Nabízí velké množství motivů a možnost vlastního motivu. Také se mi líbí, že nenabízí jen trička, ale i dárkové předměty. Domluvu se stránkou hodnotím na jedničku. Odpovídají do pár hodin (nebo max. do 48 hodin) a jsou ochotni zodpovědět Vaše otázky.

Zatím hodnotím stránku kladně, uvidím jestli se něco změní, až mi přijde tričko.

A co Vy? Zkoušeli jste si někdy vytvořit tričko? Zapojíte se také do akce Tričko pro blogera?

Žádné komentáře:

Okomentovat