neděle 23. srpna 2015

Back to school TIPS | #BTSWK

Ahoj :) Dnes tu mám další BTS článek. Budou to tipy k organizaci a taky něco málo k učení.
Pokud byste chtěli, abych přidala samostatný článek se Study Tips, dejte mi vědět v komentáři.


Jdeme tedy na jednotlivé tipy.


Snažte se hned od začátku roku
Není nad to sledovat, jak všichni ke konci pololetí dohánějí známky s pocitem, že Vy jste v suchu. Když se budete snažit hned od začátku, nebudete muset ke konci pololetí na poslední chvíli známky opravovat.

Mějte své zápisky přehledné
Z přehledných poznámek se Vám bude učit líp, než z něčeho, co po sobě ani nepřečtete.


Mějte diář
Pokud si nejste schopni zapamatovat, kdy píšete jaký test, nebo na kdy máte úkol, pořiďte si diář. Pak už si k určitým dnům pište testy a úkoly a budete mít přehled. Stačí se, až přijdete ze školy podívat do diáře a budete vědět co Vás čeká a na co se připravit.



Pořiďte si desky
Pokud ve škole dostáváte papíry, anebo musíte odevzdávat referáty a projekty, kupte si desky. V tašce se Vám můžou papíry jednoduše pokrčit a pak, když je budete chtít odevzdat a vytáhnete z tašky něco, co připomíná salát, učitelé z toho nebudou zrovna nadšení a ukáže se to i na známce. Když své papíry budete nosit v deskách, zabráníte jejich krčení.



Chystejte si věci večer
Menší tip pro ty, kteří často zaspávají. Nachystejte si věci večer a ráno jen popadnete tašku a jdete. Totéž i pro děvčata, co ráno tráví půl hodiny u skříně s oblečením- nachystejte si outfit večer.


Udržujte si v tašce pořádek

Znáte to, když po půl roce vysypete tašku a najdete spoustu věcí které jste hledali ,nebo plesnivou svačinu? Zkuste si třeba jednou za týden vyprázdnit tašku a nepotřebné věci odložte popř. vyhoďte a vraťte do tašky jen potřebné věci.

Sešit na všechno
Stává se Vám, že zapomínáte doma sešity? Pořiďte si sešit, do kterého si můžete psát zápisky, když sešit na určitý předmět zapomenete doma. Potom doma stačí jen zápisky přepsat, anebo pokud jste líní vytrhnout a vlepit do zapomenutého sešitu. Bylo by dobré nezapomínat doma alespoň tenhle sešit.

Neflákejte to!
Rada na konec. Snažte se přemoci lenost a učte se, dělejte úkoly, snažte se, je to pro Vaše dobro!



To by bylo všechno. Doufám, že se Vám článek líbil. Pomohla jsem Vám? Využijete nějaký tip?


10 komentářů:

  1. fajn článek, já už naštěstí do školy nemusím, ale líbí se mi to. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé rady,několika z nich jsem se řídila už minulí rok. Třeba to že si oblečení připravuji už věčer a tašku taky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To mi připomíná, že bych si měla koupit diář. :D Slibuji to už od konce července a pořád nic.. :D Bez něj bych byla ve škole totálně ztracená a nevěděla, co mám dělat! Naštěstí jdeme do školy až 7, takže ještě nějaký ten čas je, abych vyrazila na nákupy! :) Všechny tipy, co tu máš vypsané, se snažím každý rok dodržovat, ale přiznejme si, že to občas nejde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ten svůj kupovala před týdnem :D Taky bych byla bez diáře ztracená. Abych se přiznala, taky nějaké nedodržuji, ale tento rok se chci snažit je dodržet všechny :)

      Vymazat
  4. Pěkný článek :) Takové články s tipy ráda čtu :)
    Ten diář je odkud ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Taky mám takové články ráda. Jestli myslíš ten černý, tak ten mi mamka koupila v Kauflandu. Jestli ten první, tak ten byl mám dojem z Pompa. :)

      Vymazat