sobota 5. září 2015

Fall wishlist 2015

Ahoj :) Dnes tu mám pro Vás další wishlist. 
Nemám, co bych řekla na úvod, tak pojďme rovnou na můj wishlist.
Omlouvám se za kvalitu obrázku


1. Džíny
Mám dvoje džíny a to černé a modré, světlé džíny moje skříň postrádá.

2. Pletená čepice
Chtěla bych pletenou čepici (a ta ouška na ní? Roztomilost.)
Snad nějakou takovou najdu.

3. Vínová šála
Tahle už se mi líbila minulý rok, tento rok už bych si ji chtěla konečně pořídit.

4. Nízké kozačky
Ty moje už se mi zničily. 

5.Košile
Tuhle chci už hrozně dlouho, ale zatím jsem nenašla žádnou, která by byla v mé velikosti a byla pro mě cenově dostupná.

6. Malá crossbody kabelka
Vždy jsem si musela půjčovat mamčinu, byla bych ráda, kdybych měla vlastní.

To by bylo všechno, snad se Vám článek líbil.
A co máte na wishlistu Vy?



8 komentářů:

  1. Já si teď koupila dvoje kalhoty a jsem úplně nadšená :3 Moc pěkný Wishlist :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle wish list bych mohla klidně vzít celý za svůj :) naprosto se shodneme! Taky bych chtěla světlý kalhoty, ale jsem dost čuně a tak se jich bojím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší :) s těmi světlými kalhoty mám stejný problém, ale strašně moc je chci :D

      Vymazat