pátek 25. září 2015

What's in my school bag? | #BTSWK

Ahoj :) mám tu další back to school článek (ano opožděně, já vím). Bude to článek o tom, co mám ve své školní tašce (v mém případě batohu).
Můj batoh je od značky mi-pac v mé oblíbené šedé barvě.
Teď už k jeho obsahu.



Začneme přední kapsou.


Přední kapsa obsahuje: mini peněženku, kapesníky, vlhčené ubrousky, skládací hřeben se zrcátkem, gumičky a sponku do vlasů, balzám na rty, lepící papírky, žvýkačky a mini deodorant.

Uvnitř má batoh ještě dvě kapsy, větší (pravděpodobně na notebook) a maličkou.



Větší kapsa obsahuje: složku na pravítka + pravítka a nůžky, kružítko, kalkulačku, mini zvýrazňovače a penál.



Obsah penálu vám vypisovat nebudu, na obrázku je snad dobře poznat co je co :)



Malá kapsička obsahuje: papírky (na taháky) a ořezávátko.

A teď už k obsahu zbytku batohu, tedy k hlavní kapse.



Ta obsahuje samozřejmě učebnice a sešity. Pak ještě: desky na papíry, diář, krabičku se svačinou a equa lahev s pitím.

To by bylo k dnešnímu článku vše. Doufám, že se vám líbil.

A CO VE SVÉM BATOHU/ SVÉ KABELCE NOSÍTE VY?

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, vždy jsem buď trhala ze sešitů, nebo prosila někoho ze třídy o papír. Tohle mi přišlo jako fajn řešení :D :)

      Vymazat
  2. Nostalgie při pohledu na červenou učebnici fyziky. Byla že všech snad nejlepší. Jediná doba, kdy mě fyzika bavila. Chtěla bych se dostat do fáze, kdy zase vlastním vlastní psací potřeby. Vždycky se ke mně nějak dostanou. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Mě je celkem líto ho používat, vzhledem k jeho ceně :D :)

      Vymazat