neděle 27. září 2015

HI AUTUMN / FALL

Ahoj :) Jak už jste si všimli, začal nám podzim.
A co pro mě podzim znamená?
Podzim je ten čas, kdy se ráda procházím po krásně zbarvené přírodě a fotím (když je po dešti, jde to hůř). Mám moc ráda podzimní fotky, ale pak jsou tu ty výjimky, kdy s nimi má skoro každý zaspamovaný facebook, nebo jiné sociální sítě.
 Pak mám moc ráda ty upršené večery, kdy pálím svíčky (miluji svíčky), jsem zabalená v dece s čajem v ruce a čtu si, nebo koukám na filmy a videa. 
A taky to "svetrové období", mám ráda svetry (můžete vidět i v kolečku na vzhledu blogu). Taky moc ráda nosím kabáty a někdy i šátky a šály.

zdroj: we heart it


Na školu jsem si celkem zvykla a trošku mi přestává vadit i to, že za pár týdnů budu chodit do školy téměř potmě za světel pouličních lamp.

Mám podzim sama o sobě celkem ráda, ale s počasím přicházejí i změny nálad. Ne, že bych změnami nálad nějak trpěla, ale i tak mě to vždy trochu postihne.


Chystám pro vás i pár podzimních článků:
- Fall decorations
- Sweater Weather TAG
- Oblíbené podzimní laky na nehty
-fotočlánek
Možná mě ještě něco napadne.
Pokud byste měli nějaké speciální přání na články, dejte vědět v komentářích, ráda vám vyhovím :)

To by bylo k dnešnímu krátkému článku vše :). Snad se vám líbil.

A CO PRO VÁS ZNAMENÁ PODZIM, JAK HO VNÍMÁTE? 

9 komentářů:

  1. Sakra, máme to úplně stejné.
    Taky píšu článek o Podzimu- X věcí, co miluju na Podzimu nebo co si pod ním představím.. A taky tam píšu, že se mění moje nálada, že jí mám takovou melancholickou.
    Moc pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Pak mi sem hoď odkaz na ten tvůj článek, ráda si ho přečtu :)

      Vymazat
  2. Já teda podzim moc v lásce nemám, miluji teplo a sluníčko a obě tyto věci na podzim moc nejsou. Šedivé a sychravé počasí mě nutí se zachumlat do peřin a prospat celý den, což samozřejmě nejde :)
    Podívej se na můj blog, kde právě probíhá GA :)
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. á, nádielka jesenných článkov, to ja rada!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat