neděle 4. října 2015

BEST OF SUMMER 2015

Ahoj :)
S oblíbenci za léto mám celkem zpoždění, ale i tak jsem se je rozhodla vydat. Snad se vám budou líbit.



Gabriella Salvete- Matte effect - odstín 02 caffe latte- Mám moc ráda nude laky na nehty a chtěla jsem vyzkoušet nějaký matný. Tenhle jsem si moc oblíbila, není sice úplně 100% matný, ale i tak se mi efekt líbí. Výdrží na mých nehtech 3 dny (u mých nehtů zázrak).


Maybelline-Lash Sensational- voděodolná verze- Na léto jsem potřebovala voděodolnou řasenku. Tahle je opravdu voděodolná a trochu mi dělá problém ji odlíčit. Z mých krátkých a nehustých řas mi dělá hezky natočené a přijatelně husté řasy. S jejím výsledným efektem jsem moc spokojená. Používá ji i mamka a taky jí vyhovuje.




Essence- Get big lashes- voděodolná- Ještě předtím, než jsem se dostala do drogerie pro tu Maybelline, používala jsem tuhle. Než se stala polovyschlá, byla jsem s ní spokojená. Dělala mi husté a celkem dlouhé řasy. Nebyla nějak úžasně voděodolná, ale trochu vody přežila v pořádku.



Nivea- invisible- anti-perspirant- Příjemně voní, pomáhá proti pocení a nezanechává stopy na oblečení. Nevím co víc k němu napsat.


EOS- Summer fruit- Tenhle balzám je můj velice oblíbený. Hezky hydratuje, úžasně voní a sladce chutná. Jen ta cena se mi zdá trošku přemrštěná.


Maybelline- Affinitone- Po tom, co jsem zjistila, že mi tuhé korektory nesedí, chtěla jsem vyzkoušet nějaký tekutý. Tento mi celkem sedl, kryje středně, ale jeho výdrž není nejlepší. I přesto se stal mým oblíbeným.




Maybelline- odstín 220- Lust for blush- O téhle rtěnce už jsem jednou psala. Abych to nemusela vypisovat 2x, dám vám odkaz na článek, kde jsem ji zmiňovala zde.




Yves Rocher- Sebo Végétal -pro smíšenou a mastnou pleť- vzorek- Hezky odličuje a pleť mi po ní nečervená. Pleť se mi po ní maličko zlepšila.Vyhovuje mi a možná si ji někdy koupím v plné velikosti.


John Green- Papírová města- Jako poslední a zároveň nejvíce oblíbenou věc tu mám tuhle knihu. Věřím, že ji většina z vás zná. Já viděla i film, ale knížku jsem si oblíbila o trochu víc. Moc se mi líbí styl Greenova psaní a jeho humor.


To by bylo z dnešního článku všechno. Doufám, že se vám líbil.

A CO JSTE SI V LÉTĚ OBLÍBILI VY?

1 komentář:

  1. YR zbožňujem, nikdy som sa nestretla so zlým výrobkom od tejto značky... a ten lak na nechty vyzerá super

    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat