sobota 13. srpna 2016

Destrukční deník #3

Ahoj :)
V dnešním článku vám ukážu další 3 splněné úkoly z DD.
Jako vždy musím zmínit to, že nemám nějaký výtvarný talent, tak na to prosím berte ohled :)
Předchozí díly najdete
zde.



Prvním úkolem, který vám dnes ukážu, je tento. Rozhodla jsem se dát pod stánku mince. Jako první jsem po nich zkoušela přejíždět obyčejnou tužkou, ale tolik to nevyniklo,  takže jsem vzala hnědou pastelku. Na spodní část stránky jsem pak napsala úryvek z písničky od Abby.




Další úkol.. Přemýšlela jsem jak tuto stránku udělat originálně (takže donuty nepřipadaly v úvahu, jablko taky není moc originální, ale tak co už). A ano, vážně jsem stránku zkusila žvýkat, ale vzápětí ji zase vyplivla.. nechutnala zrovna nejlíp (a to jsem jako malá papír jedla několikrát).


A poslední úkol pro dnešek je tenhle. Tady mně nenapadlo nic jiného než nakreslit buben a boucháním tužek o deník v nich lámat tuhy :D


A to je pro dnešek vše, snad se vám mé výtvory alespoň trochu líbily.

A co Vy? Vlastníte Destrukční deník? Zaujala vás tahle "kniha"?


3 komentáře:

  1. Juuu, ty to máš krásný, moc se mi tvé pojetí líbí :) Já mám Tohle není kniha, Destrukční deník jsem dávala kamarádce k narozeninám :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Destrukční deník nemám, ale také mám Tohle není kniha, jak psala slečna přede mnou. :) Zrovna včera jsem na ni koukala a říkala si, že bych s ní mohla něco udělat, protože jsem si s ní zatím moc nevyhrála. :) Ale tvůj Destrukční deník se mi líbí. :)

      Vymazat