pondělí 15. srpna 2016

BACK TO SCHOOL WISHLIST | BTS 2016

Ahoj :)
Dnes mám pro vás první Back to school článek.
Ano.. škola se ať chceme, nebo ne blíží. Nejsem tu od toho abych vám to připomínala, ale trošku zpříjemnila (jasně pomocí článků o škole.. to jsi teda vyhrála..).
Každopádně dneska to bude wishlist.
Sestavovala jsem ho už v průběhu července blázen takže nějaké věci z něj už vlastním, ale nemyslím si že to bude nějak moc vadit.







PENÁL- Potřebuju nějaký nový, jelikož mám problém s dovíráním fixů, takže se mi pak v penálu otevřou a počmárají ho (většinou tak, že pak nejde vyčistit). Ten na obrázku je úplně úžasný a navíc má ve předu kapsičku.

FIXY S TENKÝM HROTEM-
Jedna z hlavních výbav mého penálu. Chtěla jsem ty od značky Stabilo, ale cena mě velice rychle odradila, tak hledám nějaké podobné.

KOSMETICKÁ TAŠTIČKA- Nehodlám v ní tahat nějaké velké množství make-upu, ale i víc potřebné věci, jako kapesníky, antibakteriální gel atd.. prostě holčičí taštička "poslední záchrany".

LEGÍNY DO TĚLOCVIKU
- Původně jsem chtěla nějaké sportovní, ale nakonec je mi to celkem jedno, hlavně aby byly pohodlné.

VELKÁ KABELKA- Nejspíš mi z ní po celodenním nošení upadnou ramena :D Prostě jsem chtěla nosit na střední škole kabelku místo batohu.



A to je vše :)
JAKÉ BACK TO SCHOOL ČLÁNKY MÁTE NEJRADĚJI ? :)




5 komentářů:

  1. Taky si chystám koupit nový penál,ten starý má rozbitý zip a vevnitř trochu potrhaný (ebay no,co čekám :D)
    Kabelku do školy už mám a někdy mám strach abych si jí nezničila nebo aby se mi neutrhly ruce :D
    Já mám ráda back to school diy na sešity nebo tipy do školy,tipy na svaciny atd.:)
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Mrkněte na náš eshop: www.planner-addict.cz nějaké vychytávky by se vám na návrat do školy mohli líbit ;-) + tipy na plánování a vedení diáře.

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že seženeš vše potřebné, po čem toužíš. Věci se mi moc líbí, hlavně kabelka! Ale doporučuji střídat s nějakým stylovým batohem, z kabelky můžeš mít velké problémy se zády!

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat