pondělí 22. srpna 2016

BACK TO SHOOL DIY | BTS2016

Ahoj, dnes tu mám další BTS článek, tentokrát DIY a menší inspirace.
Doufám, že se vám článek bude líbit a že si třeba i něco z toho zkusíte vyrobit.
Můžeme začít :)

Jako první vám ukážu tuto girlandu, která mi slouží k tomu, abych nezapomněla na důležité věci.



Budeme potřebovat:
-papír (lepší by byl asi tvrdý)
-tužku
-nůžky
-lepící pásku
-provázek
-lepící papírky 




Vystřihneme si z papíru šablonu srdíčka (můžete zvolit i jiný tvar).


Šablonu pak několikrát obkreslíme a vystřihneme. Já jsem srdíček chtěla mít 7 (každé pro jeden den v týdnu).




Pak už jen ustřihneme požadovanou délku provázku a pomocí lepící pásky k němu přilepíme srdíčka.


Zbývá jen pověsit (nejlépe někam, kde ji budete mít na očích) a máme hotovo.
Teď už na srdíčka můžete přidávat na lepících papírcích vaše úkoly, nebo girlandu využít jen jako dekoraci.



Další lepíkové DIY. Nevím jak ho nazvat, ale pusťme se do toho :D



Budeme potřebovat:
-tvrdý papír
-pravítko
-lepidlo
-tužku
-nůžky
-lepící papírky



Začneme tím, že si narýsujeme obdélník, tak velký, aby se nám na něj vešly přichystané lepíky. Nezapomeňte také na to, že nakonec přeložíme obdélník napůl.


Potom už jenom vystřihneme a přeložíme. Přední stranu si můžete vyzdobit, pokud chcete.


Mám pro vás také menší tip. Už poslední lepíková věc, slibuju :D
Většina lidí odlepuje lepící papírky směrem nahoru a když je pak někam nalepí, tak odstávají a někdy nedrží. Když je odlepíte směrem na stranu, neměly by vám odstávat.
Víc to pochopíte z obrázku.


Nakonec malá inspirace na přední stranu sešitů.
Nic složitého, stačí vám k tomu jen vodové barvy, štětec a vaše fantazie (a papír samozřejmě).
Já jsem použila Anilinky, jsou totiž více výrazné (a pozor, jedovaté).




A to už je z dnešního článku vše.
A CO VY? MÁTE RÁDI DIY?


13 komentářů:

  1. Vždycky úplně umírám z tvého designu na blogu, nejsem tu poprvé a pořád jsem z toho vzhledu unešená, jako kdybych ho viděla poprvé♥

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně moc se mi líbí ta srdíčka!:) To je moc dobrý nápad:)

    OdpovědětVymazat
  3. Srdíčka a sešitek na lepíky je super, zkusím si zítra vytvořit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mrkněte na náš eshop, kde najdete spoustu papírenského zboží v tématických kitech ;-) + nějaké ty rady k plánování.

    OdpovědětVymazat
  5. Velice pěkné diy hlavně ten prví :)

    OdpovědětVymazat