pondělí 29. srpna 2016

BACK TO SCHOOL HAUL | BTS2016

Ahoj :)
Dnes je tu nejspíš poslední článek z BTS "série" a tím je haul školních potřeb.
Nakupovala jsem převážně v Tescu, Kauflandu a v papírnictví.
Začnu psacími potřebami. Klasika- mikrotužky (pentilky), propisky, fixy a zvýrazňovače :) 




Další věc, která s tím tak trochu souvisí je penál. Tento jste mohli vidět na mém wishlistu. Je z postovnezdarma.cz



A pak nálož sešitů. Nejlepší na tom je, že ještě ani nevím jaké sešity budeme potřebovat :D Některé plánuji ještě zdobit.





Tvrdé papíry na projekty jsou taky celkem důležité.


V Ikea (nevím jak to skloňovat) jsem pořídila tyto jmenovky, už se těším, až je nalepím na sešity.



Další věcí je tento bloček s lepícími papírky - super věc.


Desky, které hodlám využít na pravítka a lepící štítky.

Další, pro mě důležitou věcí, jsou lepící a nelepící papírky.


Pravítka a kružítko s malými pravítky :D


V KIKu jsem koupila tento pořadač na papíry, který má několik přepážek. Snažila jsem se to zachytit na fotce, ale moc se mi to nepovedlo.



Další věcí na papíry (jo nakoupila jsem toho dost) je tento pořadač s kroužky a papírové rozdělovače k němu.

 

Poslední věcí na papíry jsou tyto desky.


Hlavní věcí tohoto haulu je kabelka. Dostala jsem ji ke svátku. Je z New Yorkeru a je vážně veliká. Oceňuji popruh přes rameno, protože kdybych ji nosila jen tak v ruce, tak by mi ruka upadla.




Tuto lahev jste mohli vidět v letním wishlistu. Je ze stránky mycreativity.cz a jsem s ní moc spokojená.



V Gate jsem sehnala šedé legíny, které budu mít do tělocviku.


A poslední věcí tohoto haulu je obří triko z granashop.cz. Schválně jsem chtěla aby bylo tak velké a ten popisek je hodně výstižný :D


A to je vše.

CO JSTE SI DO ŠKOLY KOUPILY/KUPOVALI VY?




9 komentářů:

  1. Moc hezké věci! :)
    Já jsem si prozatím koupila nové věci do penálu, nový penál, tašku mám ještě ze začátku prázdnin a ve čtvrtek se chci vrhnout na sešity + další papírenské blbosti, které stejně nikdy nevyužiju, ale... Prostě je doma musíš mít :D
    Tričko je super! :3
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Taky vždycky nakoupím nějaké blbosti, které nevyužiju, ale v obchodě je nemůžu nechat :D

      Vymazat
  2. Pěkný článek! Já nemít fixy a zvýrazňovače tak asi nežiju :D S lepítky taktéž.
    N.
    Můj blog

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! Já plánuji vydat taky bts haul, tak se když tak potom můžeš podívat :)
    http://dencaurbankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tu lahev mám taky, ale z ebay :) Jinak super nákupy, miluju tyhle věcičky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mrkni na náš eshop: www.planner-addict.cz, máme super doplňky nejen k diářům v tématických kitech + různé tipy a triky na plánování :-)

    OdpovědětVymazat