úterý 13. září 2016

PODZIMNÍ WISHLIST

Ahoj :)
Dnes tu je konečně další článek a to podzimní wishlist. Můžeme se do toho rovnou pustit :)



Čepice
Mám doma jen černou, chtělo by to i jinou barvu, nejlépe béžovou.

Velká šála
Nebo jak tomu já říkám- šálodeka. Moje byla nekvalitní a začala se párat, proto bych chtěla novou/lepší.

Kožená bunda
Až začne být chladněji, přijde vhod. Nechci ale klasickou černou, jakou mají všichni.

Černé skinny kalhoty
Moje už mi nesedí, takže bych potřebovala nové.

Pletený/svetrový cardigan

Mám moc ráda cardigany, vlastním ale jen ty obyčejné. Chtěla bych mít v šatníku i jeden svetrový.

Boty
Ty co jsou na obrázku chci už přes rok, tentokrát si je už vážně musím pořídit :D

A to je z dnešního článku vše.
CO MÁTE NA WISHLISTU VY?

8 komentářů:

  1. Moc pěkný článek, takové mám ráda. :) můj wishlist je dá se říct velmi podobný, ale asi mám zálusk na jedny kozačky si pořídit na podzim. :D jinak líbí se mi tvůj blog, dávám odběr. :) taky píšu blog, tak pokud by ses chtěla mrknout, případně mi tam taky zanechat odběr, budu moc ráda. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý wishlist! :) Tak snad si z něj co nejvíce věcí pořídíš :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Boží šálodeky mají teď v New Yorkeru, ale říkají si za to 400 Kč -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jsem si koupila v Gate a taky mě stála hodně, něco okolo 350 :/

      Vymazat
  4. Černý kalhoty sháním už asi pět let, vždy si nějaké koupím, ale pak s nimi nejsem spokojená
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké boty si přeješ. Já potřebuju už jakékoliv nemám v čem chodit - jo to řiká každá ženská co? :D Ale u mě je to fakt pravda! :D
    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat