sobota 30. července 2016

LETNÍ PLAYLIST

Ahoj :)
Dnes tu mám po dlouhé době další playlist.
Tak jako minule - k některým písničkám něco připíšu, k jiným zase ne :)

zdroj: pinterest.com

Kygo - Raging (Ft. Kodaline)

Moje nejoblíbenější písnička za poslední dobu.



Alan Walker - Sing Me To Sleep

Měla jsem moc ráda Faded, která se tu na blogu taky objevila (v minulém playlistu). Sing me to sleep jsem si oblíbila na první poslechnutí.




Milow - Howling At The Moon

Tato už se mi trochu oposlouchala, ale pořád se mi ještě líbí. Objevila se i v mém vlogu z Chorvatska (v zremixované verzi).



OneRepublic - I Lived

Krásná písnička, dokáže dobře motivovat :)



The Chainsmokers - Don't Let Me Down ft. Daya




The Chainsmokers - Roses ft. ROZES



Summer All Stars - Léto lásky ft. Slza

Celkem dlouho se na mém playlistu neobjevila česká písnička, teď se to změnilo.


Alvaro Soler - Sofia



A to je vše :)

JAKÉ PÍSNIČKY POSLOUCHÁTE V LÉTĚ VY?



2 komentáře:

  1. I Lived je skvělá <3

    Chtěla by jsi se přidat do naši komunity? :) ----> https://plus.google.com/communities/105461367688000881865/stream/5218149a-8d6d-4a1e-ad4f-776b93a52536

    OdpovědětVymazat