pondělí 4. července 2016

DIARY #1 - Konec školního roku, Plány na léto,..

Občas mám takový pocit, že se prostě potřebuju z něčeho vypsat.. Napadlo mě, že bych tady ty myšlenky mohla sdílet s vámi (pokud to nebude něco tajného) Proto jsem se rozhodla zavést tento typ článku: vykecávací a zároveň informační. Snad vás budou alespoň trochu bavit :).


Bylo toho na mě v poslední době dost. Dokončila jsem poslední rok na základní škole.. Chtěla jsem si ho co nejvíc užít s lidmi, se kterými už nikdy víc nezasednu do lavic, nebudeme ve stejné třídě, na stejné škole… Plánovala jsem i článek Shrnutí školního roku, ale nakonec jsem si to rozmyslela, nechtěla jsem se v tom pitvat a být ještě víc smutná.. Je těžké opustit lidi, kteří mi za těch 9 let tak moc přirostli k srdci.. Doufám, že se s většinou budu nadále stýkat.. Co mě ještě mrzí je učitelský sbor. Mezi nimi jsem našla pár lidí, od kterých se mi odchází vážně těžce..

Další téma se týká mých plánů na léto :).


BRIGÁDA- Rozhodla jsem se, spolu s mými kamarádkami, že budeme chodit na brigádu na místní farmu. Je to sice namáhavá práce (např. okopávání), ale každá koruna se hodí. Navíc pokud je možnost povídat si s kamarádkami, jde ta práce hned líp :).

CHORVATSKO- I tento rok pojedu s rodiči na dovolenou do Chorvatska. Plánuju ohledně něj (jako i minulý rok) články: Co si sebou beru (minulý rok měl velký úspěch), Fotočlánek/vlog a taky Haul.

KOUPÁKY A AKCE- S mými (teď už bývalými) spolužáky nebo přítelem.

OMBRÉ- Psala jsem o tom v letním wishlistu.

Nevím jak budu stíhat psát články, jestli budu mít čas a náladu. Chtěla bych přidat alespoň jeden za týden, ale uvidím. Přece jenom, blogování je koníček, ne povinnost :).

Snad se tu našel alespoň někdo koho tento krátký článek zajímal :).

JAKÉ JSOU VAŠE PLÁNY NA LÉTO?

3 komentáře:

  1. Jak se jmenuje tvůj přítel?

    OdpovědětVymazat
  2. Vím, že to je smutný se takhle po devíti letech rozejít se svými spolužáky, ale když budete chtít, určitě se budete vídat i dál :) Užij si léto! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat