pondělí 25. července 2016

CHORVATSKO 2016

Ahoj :)
Dnes tu mám konečně fotočlánek z Chorvatska.
Na začátek pár informací.
V Chorvatsku jsem byla s rodiči od 7.7.do 14.7. v městečku Pirovac.
Natáčela jsem i vlog:



Také jste mohli zaregistrovat články: Co si beru do Chorvatska a Haul z Chorvatska.
Pár fotek si můžete prohlédnout na mém instagramu.

Tak jako i minulý rok, jsem se specializovala spíše na natáčení, tak jsem si pár fotek (některé s vodopády) půjčila od nevlastního taťky.

Teď už k fotkám, kterých je bohužel tento rok méně :)

Náš hotel






Tentokrát jen 2 západy (krotila jsem se).







Město Vodice:


Město Skradin, odtud směr NP Krka. Vodopády byli přímo nádherné. Jen tam bylo hrozně moc lidí (což zrovna nemusím, ale chápu to) a horko.
























A nakonec večerní městečko Pirovac.




Na dovolené se mi moc líbilo, odpočinula jsem si a nabrala nové nápady, poznala další místo v Chorvatsku. Také jsem tam dočetla jednu z oblíbených knížek. Národní park Krka byl krásný zážitek... Prostě zase jedna hezká dovolená do sbírky :)

Doufám, že se vám článek a fotky líbily.

2 komentáře:

  1. Úplně z toho dýchá ta letní atmosféra. Skvělé fotky a hlavní je, že sis dovolenou užila. :)

    OdpovědětVymazat