neděle 17. července 2016

HAUL z Chorvatska 2016

Ahoj :)
Dnešní článek bude jako minulý rok haul z Chorvatska (co jsem si koupila minulý rok se můžete podívat zde). Publikovala jsem ho přesně před rokem (17.7.), celkem náhoda co?

I tento rok mi peněženka nijak moc nezaplakala, protože jsem zase skoro polovinu peněz přivezla zpět. Ceny už si nepamatuju, takže je psát nebudu.

Koupila jsem si jen jednu věc z kosmetiky a to Color Tattoo od Maybelline v odstínu 40- Permanent Taupe. Doma mám stříbrné a růžové (50- Eternal Silver a 65- Pink Gold). Jsem ráda, že jsem mohla svoji "sbírku" rozšířit i o tento krásný matný odstín.




A tady jsem také rozšiřovala sbírku. Další obal na mobil. Tento je průhledný s vystupujícími kapičkami. Na telefonu hezky sedí, jen se mi maličko hůř mačkají tlačítka hlasitosti, ale to je jediné mínus.




Další věcí je tento slamák (není ze slámy, ale tak nevadí). Klobouk jsem si kupovala i minulý rok, ale chtěla jsem i nějaký takový na běžnější nošení, jestli mě chápete. Na brigádu bude v horku úplně ideální :)




Už delší dobu jsem hledala nějaký věšák na stěnu, ale moc se mi jich nelíbilo. Když jsem v Plodine (místní supermarket, něco jako třeba Kaufland) uviděla tenhle, hned mi padl do oka.


Ve stánku jsem našla tento hnědý bandana šátek. Moc se mi líbí, když je uvázaný jako čelenka. Hold se mi líbí čelenky na styl "uklízečka".


No a poslední věcí je pohled, který kupuju každý rok. Nějak se mi nepovedlo ho zaostřit, omlouvám se.


To jsou všechny věci, které jsem si koupila.

CO SI VOZÍTE Z DOVOLENÉ VY?

3 komentáře:

  1. Matné Colortattoo jsem ještě neviděla, vypadají moc dobře! Já si ze zahraničí většinou přivezu jen magnet pro mamku, což už je taková tradice, a něco sladkého pro sestru. Pro sebe si většinou nepořizuji nic, kromě oblečení nebo kosmetiky, pokud je v dané zemi obchod, který mám ráda a není u nás :).

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny mají opravdu zajímavou barvu :) A šátek vypadá parádně. :)

    OdpovědětVymazat