středa 6. července 2016

Co si beru do Chorvatska 2016?

 Ahoj :) Pokud můj blog sledujete delší dobu, tak víte, že jsem tento článek psala minulý rok. Měl celkem úspěch, tak jsem se rozhodla ho napsat i letos.

Stejně jako minulý rok jedu s rodiči a to autem.

Některé věci jako kartáček na zuby, sprcháč, spodní prádlo apod. jsem nefotila :D
Nefotila jsem také kufr, který znáte z minulého roku.

Jako první tílka. Můžete vidět, že si beru všechny světlé. 


Dále dvoje riflové kraťase a jedny, které mají zepředu vypadat jako sukně.

 
Pak mé oblíbené 2 overaly (brala jsem je i minulý rok).


Plavky na dovolené nesmí chybět. Tento rok beru tyto černé.


Další věc kterou jsem měla s sebou i minule jsou modré vzdušné šaty.

No a pak taky pyžamo, které jsem zapomněla vyfotit :D

 Potom kosmetickou taštičku plnou věcí. Její obsah nebudu konkrétně vypisovat, vidíte dobře na obrázku :)


Co se týče elektroniky, nesmí chybět nabíječky, milovaná zrcadlovka, telefon a sluchátka.


Boty beru tentokrát dvoje a to sandálky a slip-ony.

A naposled to, co si beru do auta: malou kabelku, mobil, sluchátka, peněženku, sluneční brýle a momentálně rozečtenou knížku.

To je z mých věcí vše, 100% jsem zase něco zapomněla, jak je u mě zvykem :D

Snad se vám článek líbil.
KAM JEDETE NA DOVOLENOU VY? CO SI S SEBOU BERETE?

9 komentářů:

  1. Super příspěvek, všechny věcičky se mi moc líbí. Já bych určitě brala všechny boty, které mám doma a potom u moře stejně chodím v jednech, takže určitě si zvolila dobře!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem asi uplně mimo - nikdy jsem se do overalů nezamilovala :D Jinak také si k moři beru trička světlá, jinak by se v nich nedalo vydržet. Hlavně si to tam pořádně užij :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ty bílé kraťásky. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé máme rovnaký overal ten kvietkovaný! :D ^_^
    Uži si dovolenku :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat