středa 1. července 2015

Proč mám radši blogování, než natáčení na youtube

Ahoj, dnešní článek se bude týkat toho, proč mám radši blog než YT. Možná jste si všimly, že natáčím videa na YT. Dřív mě youtube bavil víc, ale jakmile jsem si založila tenhle blog, tak se to změnilo. Teď už k tomu proč.


1.Zabere to méně času.
Mě třeba trvá napsat článek kolem 1 až 2 hodin (záleží na tom, jak je dlouhý) + focení fotek (pokud v článku nějaké použiji) nějak okolo půl hodiny
. Dohromady  tedy cca 2-3 hodiny.Nachystání věcí na točení a natočení videa cca 1 hodina. Úprava videa cca 1-2 hodiny. Nahrání videa na YT cca 2-3 hodiny. Dohromady cca 4-5 hodin.


2.Pokud se mi článek nelíbí, můžu ho opravit.Když se mi článek nelíbí, kliknu na upravit a určité věci opravím a přepíšu. Kdežto video musím buď znovu upravit, nebo natočit znovu. A tady se vracíme zase k bodu 1.



3. Pokud nefotím fotky, můžu psát za jakéhokoliv světla.Psát můžete i za nepříznivého světla, stačí rozsvítit lampičku abyste viděli na klávesnici. U YT platí: čím horší světlo, tím horší kvalita. Pokud tedy nemáte světla na točení, což je docela drahá záležitost. 



4. Víc komentářůPřijde mi, že články jsou komentovanější, než videa. U mě to tak platí 100%.



 5. Méně hate komentářů
Nevím jestli se to zdá jenom mě, nebo u blogů je méně hatů, než na videích. Celkově mi přijde že na blogu jsou hodnější i příjemnější lidé (dím myslím hlavně čtenáře).


6.Prostě mě blogování baví víc


To by bylo prozatím vše. Pokud toho bude víc, můžu někdy sepsat i 2. část. Snad se vám článek líbil :)


14 komentářů:

  1. Ačkoliv mě láká natočit nějaké video, na 100% souhlasím s tebou, že blogování je rozhodně lepší :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež si myslím, že blogovanie je lepšie :) Mňa baví to písanie hlavne :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář.
      Jsem ráda, že je tu víc lidí se stejným názorem :)

      Vymazat
  3. Súhlasím s tebou :) akurát, chcela by som začať natáčať videá a rozhodla som sa že zajtra natočím prvé, keďže som si povedala že si splním jeden sen každý deň počas prázdnin tak uvidíme :D inak, ozaj zaujímavý nápad na článok, chválim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji hodně štěstí a úspěchů :)
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Jako musím říct, že máš velmi originální název blogu ;) :D

    Baru z http://barulittleinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé... Když jsem si tento blog zakládala, tak jsem nikde neviděla blog s podobným názvem. Asi jsem se špatně dívala.
      Omlouvám se, jestli si to pochopila jako kopírování :(

      Vymazat
  6. Polemizuji nějakou dobu nad tím, že začnu i s Youtubem. Proto mě celkem zaujal článek. Super nápad jinak! :)
    http://petkaivancikova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já jsem chtěla i YT i blog, ale chci i nějaký volný čas..
      Zkus a uvidíš jak ti to bude vyhovovat :))

      Vymazat
  7. S tím časem máš uplnou pravdu :D jednou jsem chtěla dát video na yt a trvalo mi to 7 hodin to všechno udělat a po 7 hodinách mi došlo že se mi to vůbec nelíbí..tak jsem se na to vykašlala :D .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jenom když vidím kolik minut zbývá do nahrání videa, mám chuť se na to vykašlat :\ :D
      Děkuji za komentář :)

      Vymazat