neděle 28. června 2015

Shrnutí školního roku 2014/2015

Ahoj, v tomto článku bych se chtěla věnovat uplynulému školnímu roku. Jak jsem tedy prožila nebo přežila? 8 třídu základní školy. Snad se vám článek bude líbit.


1. školní den- Jako vždy jsme se seřadili v tělocvičně. Pamatuji si, jak jsme coby prvňáčci stáli na začátku řady (napravo)  a teď už stojíme skoro na konci (nalevo). Pak se pustila hymna, ředitel a starosté obcí pronesli proslov a třídní učitelé nás odvedli do tříd (v našem případě pan ředitel). Nevím, jestli je to i na jiných školách, ale nás má jako třídní pan ředitel. Ve třídě jsme probrali řád školy (jako vždy) a šli jsme domů.

Začátek roku- Začátek roku pro nás znamenal několik změn, konkrétně novou paní učitelku na češtinu a odpolední vyučování (8 hodin) 2x týdně. Několikrát se stávalo, že jsme byly ve škole nejdéle ( déle než deváťáci). Pak bylo změnou to, že se naše známky počítají na střední školu. Další změna- opustil nás (propadl) náš kamarád, ale přibyla (propadla k nám) nová žákyně. Už na konci prázdnin nám pomalu docházelo, že nebudeme držet jako kolektiv...
A tak se taky stalo
První pololetí - V naší třídě panovali různé neshody a menší hádky, šířili se pomluvy apod.
Dále jsme začali zjišťovat, že nová učitelka na češtinu je moc fajn (alespoň nějaké pozitivum). Ale také padlo spousta dobrých hlášek. Na vysvědčení jsem dostala 5 dvojek, jinak samé jedničky.
Druhé pololetí- Doma mi bylo řečeno, že když si opravím 2 dvojky a nic si nezhorším, dostanu určitou částku peněz (nebudu psát kolik). Já si sama pro sebe (ze srandy) řekla, že dám samé jedničky. V našem "kolektivu" se nic nezměnilo. Páťáci nás začínali lehce štvát... Jakmile jsme měli nějakou novou hlášku, na druhý den jsme z jejich třídy slyšeli, jak tu hlášku říkají taky. Jeden den jsme kvůli pokusu do chemie přinesli balonky. Pár jsme jich nafoukli a dělali s nimi o přestávce blbosti. Druhý den měli balonky i páťáci... Hrály se na hvězdy školy a všechno strašně prožívali. V druhém pololetí jsme natáčeli  lip dub odkaz zde (já tam nejsem, nosila jsem radio).Ke konci pololetí jsme si začali uvědomovat, že už budeme na této škole jen 1 rok. Taky, že odejde jedna z nejlepších učitelek na škole. 25.6. jsme byli (jen naše třída+třídní) na výletě v lanovém centru v Olomouci. Moc jme si to užili (skočila jsem Big swing- něco jako bungee jumping) a KONEČNĚ jsme alespoň jednou drželi jako třída. Snad to tak bude i další školní rok :)
Konec roku- 26.6 jsme dostávali vysvědčení. Jako vždy jsme se sešli v tělocvičně, kde měli nejprve ředitel, a pak deváťáci proslov. Byl dost dojemný, ale naplno jsem se rozbrečela, až se loučilo s paní učitelkou. Byla to opravdu úžasná učitelka (brečím i teď, když píšu tenhle článek). Pak jsme šli do tříd, kde jsme dostali vysvědčení. Já jsem na sebe pyšná, opravila jsem si všech 5 dvojek a dostala samé jedničky. Potom jsme šli (naše třída+třídní a jeho syn) opékat špekáčky.

Tento rok byl fajn, ale několik věcí bych na něm změnila.

No a jak to bude příští rok? Příští školní rok půjdu do deváté třídy, což znamená více starostí. Nevím jak je to u Vás na školách, ale u nás pomáhají deváťáci s plánováním školních akcí. Dále budeme v lednu pořádat ples, na kterém budeme tančit polonézu + řešení výzdoby apod. Pak přijímačky...prostě toho bude víc, takže nevím jak budu stíhat psát články.

Doufám, že Vás článek neunudil. Prosím neberte ho jako stěžování.
A co Vy? Jaký byl Váš školní rok?




4 komentáře:

  1. No já se rozhodně nenudila ani u článku a ani ve škole =D první rok na
    gymplu...
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem letos končila osmičku :)
    Naše škola sice nená takové proslovy nebo hymnu na začátku šk. roku, ale musí to být fajn zpestřeni :)
    Si fakt borec, jestli jsi vytáhla pět dvojek na samé :D Pro mě to, že se berou známky na střední byla motivace až až :D

    lehcezapomenuta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to nudné, protože skoro každý rok říkají to samé.
      Děkuji. Když se chce, všechno jde! :)
      Hodně štěstí v dalším roce a u přijímaček :)

      Vymazat