sobota 13. června 2015

Jak to bude s články v létě...

Ahoj. Léto už je za dveřmi, a tak bych vás chtěla seznámit s mými plány na léto (ohledně blogu a článků). Už to mám maličko naplánované, ale pořád ještě ne úplně přesně. I tak vám ale napíšu, co jsem naplánovala.

Týdně by měl vyjít 1 až 2 články, podle toho jak budu stíhat a mít čas.


Na začátku prázdnit asi moc aktivní nebudu, jelikož jedeme na týden do Chorvatska. Z osobních důvodů nebudu psát kdy přesně a kam jedeme (to se dozvíte až v článku z Chorvatska). Jediné co vám řeknu napíšu je, že jedeme autem. Plánuji (až přijedeme) napsat článek. Chci se vás zeptat, jestli byste chtěli jen fotočlánek, nebo jestli tam mám napsat i nějaké zážitky apod. ?

Taky plánuji článek, ve kterém bych shrnula školní rok 2014/15.

Pak bych chtěla přidávat články s letní tématikou, nějaké tipy nebo tak něco. Mám v plánu návody na letní nápoje. Zůstanu i u těch normálních článků jako jsou oblíbenci, recenze atd.

No a ke konci léta už tak aktivní nebudu. Po prázdninách jdu do 9. třídy a se spolužačkami/spolužáky budeme pomalu začínat plánovat nějaké školní akce. S nástupem nového školního roku přijde i hodně starostí (víc ve shrnutí školního roku).

To by z dnešního článku bylo vše. Já doufám, že se vám alespoň trošku líbil.

2 komentáře:

  1. Já jsem ani vůbec nepřemýšlela, jak to s články udělám v létě :o
    Jinak taky jedeme do Chorvatska :) A myslím si, že můžeš o tom chorvatsku udělat i photo článek a i zážitky. :) Protože pěkně píšeš a mě osobně by bavilo obojí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plánuji moc ráda, proto mám vše naplánované dopředu :) Dobře, udělám obojí. Děkuji moc :)

      Vymazat