pondělí 1. června 2015

Summer wishlist 2015

Ahoj, dnes jsem si pro Vás připravila můj letní wishlist. Není to nic velkého, ale i tak doufám že se vám bude líbit. 

Zdroj: vlastí tvorba na Polyvore


1. Letní overal- Overaly s kraťasy se mi moc líbí. Několikrát jsem si je v obchodě zkoušela, ale buď byly moc drahé, nebo vypadaly jako pyžamo. Tak snad najdu nějaký, který by tak nevypadal, seděl mi a nebyl drahý.
2. Plavky- Potřebovala bych nějaké nové. Nejlépe v námořnické modré. Bohužel sehnat plavky, které by se mi líbily a byly v mé velikosti není vůbec lehké.
3.Volnější top- V mém šatníku se nachází spousta upnutých tílek, ale volnějších a vzdušnějších tam moc nenajdete, to bych chtěla změnit.
4. Džínové šortky- Mám doma jen jedny a ty už mi nejsou, takže by to chtělo nějaké nové.
5. Žabky- Snad najdu nějaké hezké, a alespoň trochu pohodlné.
6. Slip on boty - Strašně moc se mi líbí a chtěla bych mít jedny i já ve svém botníku.

Doufám, že se vám článek líbil. 
Jaké věci máte na wishlistu Vy?


8 komentářů:

  1. Jé, se mnou to máš taky docela podobné :) hlavně overal, to tričko a sandálky :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Po nějakém pěkném overalku se už taky delší dobu koukám :) Ale pak mi připadá, že v něm mám šíleně velký zadek :( :D Po plavkách a po šortkách (a jak jsem dneska zjistila) se taky koukám :)
    Jinak pěkný článek, Kristy :)

    https://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Overal jsem si taky chtěla pořídit, ale přijde mi, že jsem v něm ještě menší než normálně :D Pěkný výběr i krásný blog :)
    Michelle, ma bellel

    OdpovědětVymazat