sobota 20. června 2015

My Makeup bag ♥

Ahoj, dnešní článek bych chtěla věnovat mé kosmetické taštičce a tomu, co v ní nosím.




Moje kosmetická taštička je od Essence. Je docela hezká a má puntíky (miluji puntíky), jen by mohla být maličko větší (nebo já v ní nemusela tahat tolik věcí). No a teď k tomu, co v ní mám. 


 Začneme produkty na pleť:
Štětec na pudr od Essence, můj oblíbený pudr Stay Matte od Rimmelu a stejnojmenný korektor a ještě jeden korektor Affinitone od Maybelline.


Dále produkty na oči a obočí:
Moje nejoblíbenější řasenka Sexy Pulp od Yves Rocher, linky s tenkým hrotem Precise Black od Dermacolu, a super paletka na obočí Brow this way od Rimmelu (psala jsem o ní v oblíbencích, odkaz zde).



Pak 2 produkty na rty:
Barvené balzámky Dr Balm od Miss Sporty.



No a ostatní nezařazené produkty:
Vzoreček micelárky, pinzeta, pilník, vatové tamponky a tyčinka do uší.


No a takhle to vypadá, když vše vysypu :D



A takhle je narvaná :D Někdy mám problém ji zavřít.


Možná jste si všimli, že v ní nemám zrcátko. Bohužel se mi do ní nevejde. Kdybych mohla, nosím toho v ní víc, ale jak se znám, polovinu věcí bych ani nevyužila.

A co Vy, máte nějakou kosmetickou taštičku? Co v ní nosíte?

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14231263/?claim=wvgv555xeey">Follow my blog with Bloglovin</a>

4 komentáře:

  1. Tu kosmetickou taštičku jsem chtěla taky, ale potom nějakým zázrakem se ke mě dostaly dvě ani nevím jak :D
    Jaká je ta micelárka od Yves? :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě o ní nic moc napsat nemůžu, použila jsem ji zatím jen jednou :)

      Vymazat
  2. Tu micelárku od Yves mám, příjde mi celkem fajn:)
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat