neděle 7. června 2015

Best of May ♥

Ahoj, dnes tu mám trochu opožděné oblíbence. Jsou to 1 oblíbenci na tomto blogu. (a také mé první v psané formě) Mám tu několik kategorií, které se budu snažit každý měsíc dodržet. A teď už k oblíbencům.

  1.Dekorativní kosmetika 


Jako první tu mám rtěnku od Maybelline v odstínu 220 Lust for blush. Odstín je přirozený a já ji nosím normálně do školy. Vzhledem ke svému věku si na výrazné odstíny netroufám. Výdrž nic moc, ale to chápu, jelikož je ta rtěnka víc jako balzám. 







Dále tu mám paletku na obočí Brow this way od Rimmelu. Mám odstín 003 Dark Brown.Obsahuje stín, gel a dva mini aplikátory Používám jen ten gel, protože odstín stínu je na mé obočí  moc teplý. Gel mi vydrží celý den a jsem s ním nesmírně spokojená. Bohužel se mi nepovedlo správně zachytit odstín na fotce.



2. Pečující kosmetika

Tělové mléko od Playboy. Voní hezky, sladce jahodově. Hydratuje dobře, jen doba vsáknutí je delší.




3. Lak na nehty

Nehty si lakuji docela často, proto tahle kategorie. Oblíbila jsem si lak od Rimmel z kolekce Rita Ora. V odstínu 300 Glaston-berry. Nádherný červený lak s fajn výdrží. Kryje už v 1. vrstvě, ale já dávám radši 2. Odstín se mi nepovedlo vyfotit, tak je tu obrázek z internetu.


Zdroj obrázku

4. Oblečení

Ze začátku května nebylo moc hezky ,a proto tu mám cardigan. Tady ten obyčejný šedý je z Takka.



5. Doplněk

Jako oblíbený doplněk jsem zvolila sluneční brýle, protože ke konci května už svítilo slunce. Mám je z C&A. Moc se mi líbí jejich tvar a květinový vzor.






6.Písničky

Wiz Khalifa - See You Again ft. Charlie Puth




Mr. Probz - Nothing Really Matters





7.  Tapeta na telefon

Já si tapety hodně často měním. Tentokrát jsem si vybrala tuhle. Našla jsem ji na We ♥ it.






To už je vše z oblíbenců za květen. Jaké věci jste si oblíbily Vy?


2 komentáře:

  1. Brýl vypadí super:) O paletce na obočí také uvažuji:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ve skutečnosti vypadají ještě líp :)

    OdpovědětVymazat