neděle 19. července 2015

Book wishlist

Ahoj :) V dnešním článku bych se chtěla věnovat knížkám, které bych si chtěla pořídit. Momentálně mě čtení začíná nějak chytat. Teď už k wishlistu.




Jako první mé milované Hunger Games od Suzanne Collinsové. Viděla jsem zatím všechny 3 filmy a ráda bych šla do kina na HG: Síla vzdoru 2 část, bohužel nemám s kým :( Moc ráda bych si přečetla (spíše koupila) i knihu (nejlépe všechny :D) Vážně se mi Hunger Games moc líbí.
Dále Girl Online od Zoe Sugg. Zoellu sleduji na YT a je má oblíbená anglicky mluvící youtuberka. Když jsem četla recenze, řekla jsem si, že děj by mě bavil, tak snad se k ní dostanu co nejdřív.
Destrukční deník od Keri Smithové chci už dlouho. Nemohla jsem se rozhodnout, zda v angličtině, nebo v češtině. Nakonec vítězí čeština.
A nakonec Hledání Aljašky od Johna Greena. Četla jsem už Hvězdy nám nepřály a Papírová města. Moc se mi líbí Greenův styl psaní a snad se dostanu k jeho dalším knihám.

Mám napsat recenzi na Papírová města?

Snad se Vám článek líbil. A jaké knihy máte na wishlistu Vy?

20 komentářů:

  1. Online girl by som chcela tiež :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovědětVymazat
  2. Destrukční deník plně doporučuji. Můžeš ho doplňovat sama, s kamarády nebo se sourozenci a naramně tě to bude bavit, věř mi:)

    http://megsproblems.blogspot.cz/?m=1 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wreck this journal je fajn, ale skôr by som asi chcela Pointless book od Alfie Deyes. A Zoellu mám rada, čítala som Girl Onlie, odporúčam originál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení :) Já raději volím tu v češtině, moje angličtina není tak dobrá, abych mohla číst originál :\ :D

      Vymazat
    2. girl onlne je uplne lahke citanie podla mna :) 4 hodiny a bolo po nej :)

      Vymazat
    3. Nakonec ji mám v češtině :) moc se mi líbila (přečteno za den)

      Vymazat
  4. Girl Online jsem dostala na svátek, byla jsem strašně ráda! :) Už ji mám skoro přečtenou a je super!

    The 15 Weird Questions

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Snad i mně se poštěstí si ji přečíst :)

      Vymazat
  5. girl online bych taky strašně chtěla :) jinak krásný blog
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. hunger games ti rozhodně doporučuji! :)
    hledání aljašky jsem zrovna nečetla ale celkově mě knížky od J.Greena přijdou nudné :D
    a girl online si plánuji taky přečíst :)
    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení. Mě knížky od J. Greena baví, ale každý má jiný vkus. :)

      Vymazat
  7. Ahoj, super wishlist! Ja mám doma Hunger Games trilógiu (všetky časti v jednej knihe) a akurát čítam Drozdajku (sílu vzdoru) a pri týchto knížkach som sa vôbec nenudila, vždy tam bolo napätia takže Hunger Games trilógiu ti musím fakt doporučiť! :-) A tiež v mojom book wishliste je Kam zmizla Aljaška a aj Girl Online. :-) Máš pekný blog, sledujem ťa ako pravidelná čitateľka.

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych si ráda pořídila Girl Online a Destrukční deník!:) Hledání Aljašky můžu určitě doporučit, musím říct, že se mi líbila o trochu více než Papírová města:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja už mám objednanú Girl Online v anglickej verzii, veľmi sa na ňu teším :) Ostatné ma moc nenadchli, pretože to nie je môj štýl :)

    Life-by-romi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji chtěla v angličtině, bála jsem se, že bych si ji nedokázala přeložit.V pořádku 100 lidí 100 chutí :)

      Vymazat