středa 8. července 2015

Co si beru do Chorvatska?

Ahoj :) Dnes tu mám článek o tom, co si tahám balím do Chorvatska. Článek bude obsahovat : co si balím (kufr), co si beru na cestu (do auta) a outfit na cestu. Snad se najde alespoň někdo, koho to bude bavit.
Nějaké fotky se mi z neznámého důvodu otočili, nevím co s tím udělat.

Takhle nějak vypadá můj mini kufr


 A co v něm tahám?


 Jako první tu mám plavky.

 A také spodní prádlo, ale to jsem nefotila.


Dále tílka, jedno takové volnější a ostatní jsou upnutější.


 Dva cardigany, kdyby bylo chladněji.


Pak šaty, jsou takové volnější a lehoučké, takže úplně ideální.



Jedny černé legíny (kdyby bylo chladněji) a dvoje kraťasy.



Dále pyžamo, neboli obří tričko a kraťásky.



Mé dva milované overaly. (málem jsem se přizabila při focení téhle fotky, musela jsem se vyhrabat na postel, aby se mi vešly do záběru, hold jsem fakt šikula)



Velká kosmetická taštička.


Protože jsem líná vše vypisovat, podívejte se na obrázek, snad si vyvodíte co by co mohlo být. Věci,jako je kartáček na zuby,rovnátka, atd. tam ještě nemám, protože než odjedeme, budu je ještě používat.




V kapsičce vepředu taštičky mám pár doplňků. Konkrétně náušnice, náramek na nohu a náramek na ruku.


Pak tu mám boty, beru si troje : žabky, crocsky a moje milované modré "vansky" (nejsou originál)





Potom ještě nabíječky (ty jsem nefotila).

To by bylo vše z kufru, teď jdeme na to, co si beru do auta.

Beru si jen takovou menší kabelku, až půjdeme do města, tak do ní hodím jen peněženku, mobil a půjdu.
Navíc tahle se do Chorvatska sama nabízí nápisem.


Jako první tu jsou mé deníky a psací potřeby.


Beru si také samozřejmosti jako mobil, peněženku, sluneční brýle sluchátka a moji oblíbenou knížku.


A dál kapesníky a antibakteriální gel, který se vždy hodí :)


A nakonec moje milovaná zrcadlovka a taška na ni :))



Jak se znám, tak jsem určitě něco zapomněla..Ostatní důležité věci berou rodiče.

A teď outfit.

Asi se teď budete chytat za hlavu, proč tenhle outfit do takového horka. Po letech zkušeností vím, že když jedeme ve 3 ráno, tak mi moc teplo není.

Outfit se skládá z: mikiny, tílka a "nasrávaček" (jsou pohodlné a opticky mi přidají na váze, což na nohách potřebuji. Není to zkreslené, tak úzké lýtka mám doopravdy)


Doopravdy nemám tak nafouklé břicho :D Nechápu, proč to tak vypadá :\

To je vše. Snad se Vám článek alespoň trochu líbil.
Kam jedete Vy? A co si balíte?

20 komentářů:

  1. Ahoj-Já si sebou vždycky beru loďák a oak celou dovolenou tahám plavky a plážové šaty :D Obdivuji jak si vystačíš s jedním lakem na nehty :D Odkud je to krajkované tílko? Nechápu co se vám všem na tom Greenovi líbí O_o
    S pozdravem
    Sabča z blogu DawieLibraryGirl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Na dovolené se mi moc nechce lakovat nehty, proto tahám jen jeden. Tílko jsem dostala a cedulka na něm už není :( . Na Greenovi se mi líbí jeho styl psaní a jeho knížku jsem schopna přečíst za 1-2 dny a to moc nečtu. Není to tak, že by jsem měla Greenovky ráda proto, že je mají rádi všichni ostatní (jak to někteří dělají). Chápu ale, že se nemusí líbit každému.

      Vymazat
  2. Myslím, že si si zbalila všetko podstatne :) Uzi si dovolenku :))

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek! Také jedu do Chorvatska a tohle je skvělá inspirace. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek! Teď jsem v Chorvatsku. Taky jsem psala takový článek, akorát trochu jinak. ;)
    Ps. Budu ráda, když se zúčastníš GA na mém blogu www.lifestylebyribbon.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  5. Užij si dovolenou a nezapomeň pak přidat nějaké fotky, když si bereš foťák =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, pokusím se. Fotit budu 100% a budu asi i natáčet, takže na YT bude i vlog. Budu dělat fotočlánek i článek kde detailně popíšu zážitky apod. Takže bude na co se těšit :))

      Vymazat
  6. Ahoj:) Moc pěkný článek, ty letní šaty jsou fakt pěkné.:) A ten deník s eiffelovkou mám taky :) Kdybys chtěla, tak se podívej na můj blog:) Byla bych fakt ráda :)
    http://missbloggeress.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Máš krásné plavky a moc se mi líbí i ta taštička na kosmetiku. :) Od Greena jsem četla jen Hvězdy nám nepřály a byla to super knížka, tak snad se dostanu i k těm dalším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Hvězdy jsem taky četla, ale Papírová města se mi líbí víc.

      Vymazat
  8. Veľmi sa mi páčia tie plavky aj keď ružovú farbu veľmi nemusím. Tá taška je tiež celkom podarená, tá s nápisom Croatia, taká tematická. Mobil má tiež super kryt a Paper towns? Tie teraz čítam v angličtine, zatiaľ sa mi tá kniha páči a plánujem na ňu urobiť recenziu hneď čo ju dočítam. Super článok a výber oblečenia je na takú dovolenku tiež fajn. :)
    Charlotte, http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Máš moc hezký styl :) A ty modré boty jsou mega :)
    Budu ráda když se koukneš na náš blog :) http://twoblogging-girls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Plavky a overaly jsou úplně skvělé. Do Chorvatska bych hned jela :)
    Michelle, ma belle

    OdpovědětVymazat