pátek 17. července 2015

HAUL z Chorvatska

Ahoj :) Dnes tu mám pro Vás haul. V Chorvatsku jsem moc nenakupovala a asi polovinu peněz jsem si přivezla zpět domů. Na fotočlánek si budete muset ještě asi týden počkat, jelikož jsme včera přijeli a nemám fotky zpracované.

Jako první tu mám tričko, které jsem tam, jako milovní nutelly nemohla nechat. A navíc, ta nutella je tam moc roztomilá. Cena: 70kn.





Nádherný krajkovaný klobouček se mi zalíbil na první pohled. Cena: asi 80kn


Monopod, neboli "selfie tyč". Dlouho jsem ji chtěla a v Chorvatsku je prodávali snad v každém druhém stánku. Cena: 70kn



Další věcí je lip butter od značky Labello. Ještě jsem ho moc nezkoušela, ale určitě Vám dám vědět, až na něj budu mít utvořený názor. Cena: asi 20kn.



A protože jsem šikovná a můj deodorant se mi povedlo rozbít na padrť,koupila jsem si tenhle antiperspirant od Nivea.Cena: 85Kč (kupován až v ČR, ale zařadila jsem ho sem.)


A nakonec pohledy. Cena: 3kn/ks


To je vše. Doufám, že se Vám článek alespoň trošku líbil.

8 komentářů: