pátek 3. července 2015

Best of June ♥

Ahoj :) Dnes tu máme po měsíci zase oblíbence. Tento měsíc byl takový chudší, mám tu totiž méně produktů a nedodrženou jednu kategorii. Ale i tak doufám, že se vám článek bude líbit.


1.Dekorativní kosmetikaMám tu linky od Makeup Revolution. Chystám na ně samostatnou recenzi.



2.Pečující kosmetika

Tohle je ta nedodržená kategorie. Neoblíbila jsem si za tento měsíc žádný produkt z pečující kosmetiky


3. Lak na nehty

Můj absolutní oblíbenec je tenhle lak od Gabriella Salvete z edice matných laků. 
Pokud byste jej chtěli vidět na nehtech, mám fotku na instagramu (odkaz zde).




4. Oblečení

Jednoznačně tahle košile. Mám ji už hodně dlouho, takže už si nepamatuji odkud ji mám.





5. Doplněk

Asi tenhle náramek. Je z chirurgické oceli.




6. Písničky

Nejoblíbenější písnička je určitě tahle:


Axwell /\ Ingrosso - Sun Is Shining

Tahle je taky super :)

Felix Jaehn - Ain’t Nobody (Loves Me Better) ft. Jasmine Thompson


7. Tapeta na telefon

Tahle je s mým klukem přítelem :)





To je k dnešnímu článku vše :) Snad se vám líbil.

Jaké věci jste si oblíbili Vy?



Žádné komentáře:

Okomentovat