sobota 2. dubna 2016

Spring Wishlist 2016

Ahoj :) Většinou s novým obdobím přichází i můj nový wishlist.
A protože začalo jaro, mám tu pro vás můj jarní wishlist (logicky)

Vytvořeno v polyvore.com (nevím z jakého důvodu tak nekvalitní)
1. Burgundy cardigan- Ano, tato barva se hodí spíš na podzim. Patří mezi mé oblíbené barvy a bylo by mi líto, ji na jaro nenosit. Cardigany mám moc ráda a byla bych ještě radši, kdybych mohla svůj šatník ještě o jeden rozšířit.

2. Bílá košile- Nikdy jsem si ji nekoupila z důvodu, že moc prosvítala. Teď se mi moc zalíbila a rozhodla jsem se že si ji koupím i kdybych pod ni musela nosit tílko.

3. Tenisky- Nemusí to být nutně Nike (i když by to bylo fajn). Celkem se mi líbily jedny napodobeniny z Deichmannu (odkaz zde), které si asi koupím. Hold finance dělají svoje.

4. Sluneční brýle- Začíná svítit slunce, tak jsem se rozhodla, že půjdu hledat mé sluneční brýle. Po jejich nalezení a zjištění, že už mi nesluší si chci koupit nové.

5. Zelená květina/kaktus- V mém pokoji mám jen 2 orchideje a kaktus (o které se stará spíš mamka, protože nejsem schopná si vzpomenout je zalít). Chtěla bych v pokoji víc zeleně a přinutit se o ně víc starat.

To byl celý můj wishlist.

A co vy? Děláte si wishlisty? Pokud ano, co na nich momentálně máte?


4 komentáře:

  1. Já si wishlisty nedělám, mám pár přání a snů, ale wishlist nevedu, i když o tom dlouho uvažuji. Tvoje přání jsem moc hezká, líbí se mi ty brýle a cardigan.
    S láskou Rose - Můj blog

    OdpovědětVymazat
  2. Já si wishlisty nevedu.. Přemýšlela jsem o tom ale.. :DD
    Jinak mám ráda bílé košile:)

    OdpovědětVymazat