úterý 29. března 2016

PLAYLIST

Ahoj :) Dnešní článek se bude týkat mých oblíbených písniček za poslední dobu. K některým něco připíšu, k jiným zase ne.

zdroj: pinterest.com

CONRAD SEWELL - TASTE THE FEELING

Tuto písničku určitě znáte z reklamy na Coca-Colu. Moc se mi zalíbila.



G-EAZY x BEBE REXHA - MY,MYSELF & I

Já mám radši tu bez úprav, ale jinou než tuhle mi vyhledávač videa na bloggeru nenabídl.



LUKAS GRAHAM- 7 YEARS

Nádherná písnička.



ALAN WALKER- FADED

Tuto písničku mi pouštěl kamarád a já jsem se do ní zamilovala na první poslechnutí. Bylo to se mnou fakt špatné, protože jsem si pouštěla hodinové verze několikrát denně. Pořád mě ještě neomrzela.




DJ SNAKE ft. BIPOLAR SUNSHINE- MIDDLE

Blogger zase nevyhledal verzi, kterou chci, takže odkaz zde


OMI- HULA HOOP

Tato písnička ve mě vyvolává letní atmosféru.


KENNY HOLLAND- LIFELINE




ITALOBROTHERS- SLEEP WHEN WE'RE DEAD

K této písničce jsem přišla také přes kamaráda. Strašně moc jsem si ji oblíbila.
Mojí oblíbenou verzí je Club Mix / Video.
U této ukázky (klasická verze) doporučuji přetočit až na 0:28 :)


A teď 2 písničky, které byste u mě asi nečekali.
Jo, někdy mám náladu i na takovéto písničky.

STARSET- MY DEMONS

 


ASHES REMAIN - ON MY OWN



A to je celý můj playlist.

JAKÉ PÍSNIČKY JSTE SI ZA POSLEDNÍ DOBU OBLÍBILI VY?

2 komentáře:

  1. já mám radši jiný styl hudby , ale i některé tyto se mi líbil ;)
    Už řádku let poslouchám Linkin Park, a teď začínam i poslouchat Skillet :D
    Některé písničky od LinkinPark: What I've Done, Numb, New Divide, Breaking The Habit, Castle of glass atd. :3

    OdpovědětVymazat