neděle 6. března 2016

Destrukční deník #2

Ahoj :) Dnešní článek bude 2. díl ze zapomenuté série.
První díl můžete najít zde a můžete si všimnout, že vyšel v srpnu, což je půl roku zpátky.
Chtěla bych tuto sérii obnovit, ale nevím jak často z ní budou vycházet články, protože zas tak často deník "neničím".
Ještě upozornění, nemám nějaký výtvarný talent, tak na to prosím berte ohled :)
Teď už k dalším 3 splněným úkolům.

Tato strana, měla být určena pro otisky rukou, nebo prstů. Já jsem použila stíny a vlastně dělala swatche. Celé to pak mělo vypadat jako balonky.

U tohoto úkolu jsem si nakreslila, vystřihla a nalepila kočičí packu a následně z drápků vyryla pomocí kružítka čáry.

Podobné provedení téhle strany už jste možná u někoho viděli. Hold mě nic jiného nenapadlo.
Jinak při tvorbě tohoto úkolu jsem si vybavila název mého blogu :D

Snad se vám mé výtvory alespoň trochu líbily

Vlastníte Destrukční deník? Zaujala vás tahle "kniha"?


4 komentáře:

  1. úžasné nápady :) já myslím, že není podstatou jak to má kdo dokonalé, ale jde o tu kreativitu, jak si s tím poradíš a jak moc si u toho zarelaxuješ, alespoň já to tak osobně beru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) taky si to myslím, ale na hezké výtvory se kouká líp :D

      Vymazat