pátek 25. března 2016

HAUL

Ahoj :)
Dnes tu mám pro vás další haul. Snad se vám bude líbit.

Začnu oblečením.
Tentokrát tu mám 3 trička. Dvě z toho jsou obyčejné. První je s třičtvrtečním rukávem. Je kupované v KIKu. Další je z New Yorkeru, tentokrát s krátkým rukávem a s výstřihem do V. No a poslední je také z New Yorkeru. Moc se mi líbil jeho potisk a střih.

 





Přecházíme ke kosmetice.
Koupila jsem si tento peeling, čistící gel a masku v jednom od Balei. Používala jsem ho jen párkrát, takže na něj ještě nemám utvořený názor.

Dále tu mám 2 laky na nehty, oba od značky Essence. První obsahuje zlatavé třpytky a druhý je perleťový a když zaschne, tak je matný.
44 on air!

08 do nuts
Dalším kosmetickým produktem je paletka očních stínů od značky Freedom. Psala jsem na ni recenzi, kterou si můžete přečíst ZDE


Nyní jsou na řadě doplňky.
Koupila jsem si tyto populární náušnice, kdy máte menší kuličku ve předu a větší vzadu. Není to šálek kávy každého, ale mě se moc líbí.


A teď jedna z nejdražších a nejhezčích věcí z tohoto haulu, náramek Pandora. Chtěla jsem ho už hodně dlouho a váže se k němu menší historka: V únoru jsem byla u babičky. Dívali jsme se na televizi a šla reklama právě na Pandoru. Babička řekla, že se jí moc líbí. Nějak jsme se o těchto špercích (hlavně náramku) začali bavit a řekla, že by mi ho koupila, jenže všechny příležitosti jako Vánoce a narozeniny už byly. Dospěli jsme k závěru, že mi náramek koupí i tak, jako předčasný dárek k přijímačkám. Tak jsme si udělali výlet do Brna a babička mi ho koupila a k němu rovnou i jeden přívěšek. Hrozně moc si toho vážím, protože vím, že to není nejlevnější záležitost.



A poslední kategorií dnešního haulu jsou dekorace.
Obyčejné zrcadlo z Ikei. Dál vanilková svíčka taktéž z Ikei (miluju vůni vanilky). Pak keramický zajíček z KIKu (protože je roztomilý a za chvilku jsou velikonoce) a svícínek z Tigeru, který vypadá nádherně, když je v něm zapálená svíčka.






To už je pro dnešní článek vše.

JAKÉ VĚCI JSTE SI ZA POSLEDNÍ DOBU KOUPILI VY?

8 komentářů:

  1. A inak krásne veci. :) Sivá farba patrí medzi moje obľúbené. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný HAUL, nevím, co pochválit dřív... Všechno je pěkné... Jen naušnicím jsem nepřišla na chuť.. Jo a lakům od Essence... S těmí zatím nejsem kamarádka...

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné dekorace a super trička, která se v šatníku určitě neztratí! :) Jediné, co bych nechtěla jsou laky od Essence, se kterými mám špatné zkušenosti. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat