neděle 27. března 2016

NOVÝ DESIGN

Ahoj :) Pokud nejste na mém blogu poprvé, tak jste si asi všimly nového designu.
Strávila jsem nad ním dost času, ale i tak se mi na něm něco nezdá. Bohužel, znak nekonečna je lehce rozmazaný. Celkem mě to zamrzelo vzhledem k času nad ním stráveném. Změnou si prošla i šířka blogu. Teď už konečně můžu přidávat fotky ve velikosti extra velký. Dále se změnili i ikonky na sociální sítě. Jsou menší a šedé (původní byly veliké a bílé s černým lemováním).Přidala jsem také instagram widget. Dále jste si mohli povšimnout, že se zvětšilo písmo blogu (jak článků, tak nadpisů), snad se vám budou lépe číst :)

K porovnání přidávám fotku, jak blog vypadal před touhle změnou:


Přidala jsem také hlasování, kde má zatím nejvíc hlasů možnost : Ano, ale mohl být lepší.
PROTO SE VÁS PTÁM, CO BYSTE NA NOVÉM VZHLEDU ZMĚNILI ?


14 komentářů:

  1. Na mém noťasu se ukazuje dost široký - větší než obrazovka, takže abych viděla celé menu, musím popojet posuvníkem, ale jinak fajn design - i když mě se více líbí ty propracovanější třeba nějaká šablona.

    OdpovědětVymazat
  2. Udělej užší stránku, prosímtě udělej užší stránku. Nevim, jak obří máš monitor, ale tohle je fakt extrém... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu, na mém notebooku se ukazovala krásně přes stránku bez posuvníku.

      Vymazat
  3. Udělej užší tu stránku. Na obrazovku se mi vejde dokonce jenom polovina menu. Taky obrázek záhlaví je zbytečně moc velký.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem sice tady poprvé, ale já také mám ten design dost široký. Viz. https://ctrlv.cz/shots/2016/03/27/0DQ3.png
    Trochu bych to zmenšil nebo celý design nastavil tak, aby se automaticky přizpůsobil na velikost obrazovky. Jinak to záhlavní by taky mohlo být trochu menší... Jinak dobrý! (y)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu :) trochu jsem ho zúžila, snad je to lepší :)

      Vymazat
  5. Hezký vzhled, ale to menu se mi nelíbí. Dala bych to doprostřed a vymazala to ohraničení. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem často na netbooku, protože je malinkatý a neváží skoro nic, takže ho můžu lehce "přemisťovat". A to posouvání mě málem zabilo, fakt! :D Na notebooku mi to vyšlo přesně bez žádnýho posouvání, ale i tak si myslím, že by jsme se měli všichni zamyslet nad tím, jak někteří s malými obrazovkami u některých designů trpí. :DD Ale jinak se mi tu líbí :3 Akorát bych možná menu (stránky) zarovnala na střed :).
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) už jsem to trošku zúžila. S menu jsem se zkoušela nějak poprat, bohužel mi to nešlo.

      Vymazat