pátek 22. dubna 2016

PŘIJÍMAČKY - Jak to celé dopadlo?

Ahoj :) Tento článek bude doufám poslední ohledně přijímaček. Dozvíte se zde jak jsem dopadla a jestli jsem přijatá, nebo ne.
Zase k tomu připojím menší historku, tak jako u minulého článku na toto téma.

Ráno jsem se vzbudila asi o hodinu dřív než normálně vstávám. Hned jsem vzala do ruky mobil a kontrolovala stránky škol, i když mi připadalo jako blbost, že by tam byly výsledky už v 6 hodin ráno. Asi každou následující půlhodinu jsem kontrolovala jestli se tam náhodou neobjevili, ale marně.
Ve třídě jsme zůstali jen 4. K osmákům jsme jít nechtěli, tak jsme poprosili učitele, jestli bychom nemohli zůstat v naší třídě a kontrolovat výsledky (tentokrát jim bylo jedno, jestli jsme na mobilu nebo ne, chápali naši situaci). V průběhu první hodiny jsme zjistili nepříjemné zprávy. Dvě z mých spolužaček na jejich vysněnou školu nepřijali, a tak jsme se je snažili utěšovat. Ke konci první hodiny jsem se dověděla výsledky i já.

Na první školu (soukromou hotelovku- z osobních důvodů nebudu psát kde) jsem přijatá- bez přijímaček. Tady jsem si hodně věřila (berou 30 a hlásilo se 23). Já skončila 1. :) Spolu se mnou se na tuto školu dostala i spolužačka a moje kamarádka, kterou jsem poznala ve facebookové skupině Prváci 2016/2017 (Zdravím Sáru, jestli si to čte :))

zdroj: google obrázky

Něco málo po začátku druhé hodiny přidala výsledky i druhá škola (veřejná hotelovka, psala jsem o ní v minulém článku). Nakonec berou 81 a já jsem skončila 4. !! Nemohla jsem tomu uvěřit (pokud jste četli již zmiňovaný článek, tak víte, že jsem testy z matiky celkem zkazila). Měla jsem z toho ohromnou radost :).

Svůj zápisový lístek odevzdám na tu soukromou. Jen je tu jeden problém, může se stát, že tam odevzdá zápisový lístek málo lidí a neotevřou třídu. Kdyby se tohle stalo, tak půjdu na tu veřejnou :)

Pokud by se něco změnilo, dám vám vědět na své facebookové stránce :)

To je pro tento článek vše, snad se vám líbil :)

CHTĚLA BYCH MOC PODĚKOVAT VŠEM, KTEŘÍ MI POD MINULÝM ČLÁNKEM PŘÁLI ŠTĚSTÍ ! :)




2 komentáře: