pátek 15. dubna 2016

PŘIJÍMAČKY- Den D

Ahoj, dnes tu mám článek o tom, jak proběhly mé přijímací zkoušky.

Všechny potřebné věci jsem si přichystala už včera večer, abych ráno nemusela zmatkovat (určitě bych v nervozitě něco zapomněla. Ráno mě v 6.30 vzbudil budík a já se šla převléct, vyčistit zuby apod. Překvapovalo mě, že nejsem skoro vůbec nervózní. Rychle jsem se nasnídala a mohli jsme vyrazit (vezli mě rodiče)

Měli jsme tam být v 8.10 a začínat se mělo v 8.30. Nám se podařilo zaseknout se v koloně, takže jsme přijeli asi 8.17. Když jsme vešli do čtyřpatrové budovy, následovalo hledání mé učebny. A hádejte v jakém patře? No samozřejmě v tom čtvrtém :D Když jsem vešla do učebny postupně se na mě otočilo všech 14 tváří (13 holčičích a 1 klučičí)... byla jsem poslední. Měla jsem strašně divný pocit. Zbylo na mě místo v první lavici, jak jinak. Vyložila jsem si na lavici všechny potřebné věci a zmocnila se mě nervozita.

8.25 přišla do třídy profesorka. Přivítala nás a postupně si nás volala k sobě, podepsali jsme se dostali záznamový arch a poté i zadání. Jako první nás čekala matematika. S profesorkou jsme rozebrali pokyny a 8.45 začal test z matematiky, který trval 60min a obsahoval 17 úloh. Už při pohledu na první příklady jsem měla pocit, že to nedopadne dobře. Všechny jsem si je prohlédla a začala počítat. U některých jsem vůbec nevěděla, která bije. Tady už jsem byla nervózní fakt hodně... Při spočítání 3 příkladů jsem se podívala na hodinky a zjistila, že uplynulo už přes čtvrt hodiny.. Čas utíkal strašně rychle a já věděla, že to nestihnu. Nakonec jsem spočítala asi dvě třetiny příkladů a tu zbývající nechala nevyplněnou. Mám z toho hodně špatný pocit.

Potom jsme měli 50 minutovou přestávku. Myslela jsem si, že se tam se mnou třeba začne někdo bavit, ale opak byl realitou. Posvačila jsem a šla na chodbu zavolat spolužačkám, jak se jim vedlo. Taky z toho nebyly nějak veselé. Při tom hovoru ze mě nervozita opadla.

9.35 začal test z češtiny. Trval 60minut a obsahoval 30 úloh. Ten byl podle mě lehký. Většina z toho byla jen vybírání z možností nebo ano-ne. Většinu jsem tak nějak věděla a zbytek jsem si tipnula. Byla jsem hotová dřív, ale i tak jsem tam seděla a čekala. Po odevzdání se mě zmocnil dobrý pocit. Mela jsem to a sebou! :)

Pak jsem se před školou sešla s rodiči, se kterými jsem šla na oběd a pak nakupovat. Při obědě mi mamka řekla, že se na můj obor hlásilo přes 200 žáků (berou 60). Šance se dostat na školu se zmenšila. Teď už mi nezbývá nic jiného, než čekat na výsledky, které by měly být zveřejněné 22.4.

Snad se vám článek líbil :)

22 komentářů:

  1. Tak snad se ti přijímačky vydařili a vezmou tě:))

    OdpovědětVymazat
  2. Na můj obor se hlásí a bere stejný počet lidí :D Mně se teda více dařilo v matice, sice jsem nestihla všechny úlohy, ale jsem si jimi na 100% jistější než s češtinou. Ta byla šílená.. úplně všechno jsem tipovala! Dnes je den, kdy se ze slova "vře" stalo citoslovce :DD Zdá se mi, že ilustrační a loňské testy byly o moc lehčí než ty naše.. Doufám, že se dostaneš ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem dnes psala přijímačky :D Já do třídy taky přišla jako poslední, a tak se na mě otočili všichni a ještě jsem musela sedět snad metr před tabulí (první lavice) :D
    Matika se mi zdála taková normální, nepřišla mi vyloženě těžká... každopádně, i tak, jsem čtyři úlohy moc nevěděla, nebo jsem u nich věděla pouze půlku. :D
    O přestávce jsem si taky naivně myslela, že bych tam já mohla někoho oslovit nebo obráceně... no nakonec ne no :D Prostě jsem se najedla, napila a pak seděla a koukala na ty ostatní, který se taky neměli s kým bavit :D Hah, tak třeba příště no...
    Čeština se mi zdála taky takový normální... mám všechno, také jsem to měla dřív, ale u hodně věcí, kde se třeba hledala chyba nebo správná věta-jsem to nikdy nemohla najít :D Každopádně zaškrtané mám všechno. :D
    Tak snad nám to oboum dobře dopadne! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem seděla tak metr a půl před tabulí :D
      Taky přeju :)

      Vymazat
  4. Určitě se dostaneš ;) Taky jsem před rokem dělala, podělala matiku, ale nakonec to dopadlo dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kokos, na jakou školu se to hlásíš? :DD Hodně štěstí přeju, držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děláš si srandu? Já se před osmi lety hlásila na hotelovku a přijímačky jsme neměli. :D Zrušili je rok před námi a rok po nás se zavedly plošně v celém kraji. :D

      Vymazat
  6. Snad se ti to povedlo a vezmou tě :) Taky jsem je dneska dělala :) Matika byla podle mě hrozná a naprosto jsem nestíhala. Bála jsem se, že jsem sama, komu čas utíkal tak rychle :D Čeština byla celkem jednoduchá, ale tak uvidím. Budu ti přát, aby ses dostala a kdyby ne, svět se nezboří ( aspoň tak se utěšuju, mamka mě chce při nejhorším strčit na obráběče kovů :) )

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ráda, že už je to nějakých pár let zpět, co jsem je psala já. Tehdy jsem vstupovala z 5. třídy, češtinu jsem taky zvládla lépe. Hlásilo se nás něco málo přes 30 a právě tři desítky zájemců brali. Já jsem uzavřela první desítku, takže jsem se dostala v pohodě. Jsem ráda, že mě tohle čeká už jen na vysokou školu! ☺ Tak snad ti to vyšlo! ☺

    Já jsem na přijmačky dorazila v pořádku, ale první školní den jsem trochu nevychytala. Chodila jsem od předního vchodu k zadnímu a míjela se tak s učitelem, který mě hledal a měl dovést do třídy. Nakonec jsem se do ní dostala, ale jako poslední. Ty pohledy byly taky k nezaplacení... :D

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem hlavně ráda, že už to mám za sebou :D Matika.. to je peklo. Nervozita začala, když nás učitelka upozornila na čas a já tam neměla ani polovinu a skoro nic správně. Čeština to bylo na pohoduu. Nějak to dopadnout musí a na odvolání se už chystám. :D Přeju všem ať je vezmou kam chtějí i tobě. :) Kam se hlásíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlásím se na hotelovku :) Taky přeju ať tě vezmou (a nejlépe bez odvolání) :)

      Vymazat
    2. Taky se hlásím na hotelovky :) Do Brna a Meziříčí, tak ať ti to výjde. :))

      Vymazat
  9. Držím palce, ať se tam dostaneš :) Taky jsem na hotelovce, v druháku, do jakého města jdeš, jestli to není tajné? :) Já jsem naštěstí dělala přijímačky jen z češtiny, která byla opravdu primitivní, i když já byla vystresovaná i tak :D Doufám, že pak dáš sem na blog vědět, zajímalo by mě, jestli jsi se teda na školu dostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Článek je o hotelovce v Uherském Hradišti, ale radši bych šla do Strážnice :) Článek určitě plánuju, hned jak budou zveřejněny výsledky :)

      Vymazat