neděle 6. prosince 2015

WISHLIST | Christmas edition 2015

Ahoj :) Dnes tu mám pro vás článek na téma Co si přeji k Vánocům. Bude to seznam hmotných věcí. Tentokrát toho není moc, kvůli cenám dárků.



 Notebook
Můj hlavní dárek. Můj notebook už nezvládá to co po něm potřebuji, a tak jsme se s rodinou dohodli, že se mi složí na notebook.

No a protože někteří členové rodiny se mi na něj skládat nebudou, mám tu ještě pár dárků.


Overal na spaní
Už jeden mám a využívám ho jen na spaní. Chtěla bych nějaký, který budu nosit doma, protože je moc pohodlný, až teda na to chození na záchod :D

Hodinky
Chci je už nějakou dobu. Vybrala jsem si stříbrné s kamínky od značky Geneva (protože soucítím s rodinou a nechci, aby za ně utratila velkou částku peněz)


Malá crossbody kabelka
Tu taky už nějakou dobu sháním. Mohli jste si všimnout, že jsem ji měla v podzimním wishlistu, ale stále ji nemám. Nakonec jsem si vybrala na internetu tuhle (viz obrázek nahoře).


Překvapení
Každý rok musím mít k Vánocům alespoň 1 dárek o kterém nebudu vědět. Bez toho by to pro mě nebyly ty pravé Vánoce. Nevím proč, prostě jsem si na to zvykla.


A to je celý můj wishlist.

A CO SI PŘEJETE VY?

6 komentářů:

  1. Já chci (dostanu) nový foťák a iPad :D.
    To s tím překvapením mám taky tak :'D
    .
    www.mklopaforstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O iPadu jsem také přemýšlela, ale nakonec jsem se rozhodla pro notebook :)

      Vymazat
  2. Ja by som chcela Iphone ..ale vzhladom na to že sa mi pokazil objektív na foťáku, ktorý potrebujem kvôli práci, tak dostanem pravdepodobne objektív.. :)

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dostala iPhone (konkrétně 4S) minulý rok a jsem s ním spokojená :) Třeba budeš mít štěstí a dostaneš ho :)

      Vymazat
  3. Můj hlavní dárek bude mobil protože ten můj se se mnou definitivně rozloučit, poté spousta knížek a apod, Ale vzhledem k ceně telefonu nepředpokládám že by se mi celý wish list splnil.

    Jinak se koukni na můj blog. Právě tam probíhá soutěž o ceny ze SEPHORA vánoční kolekce za 1830 Kč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji aby se ti z tvého wishlistu splnilo co nejvíc věcí :)

      Vymazat