středa 23. prosince 2015

Christmas PLAYLIST | Christmas edition 2015

Ahoj :) Zítra jsou Vánoce!!!  ♥ ♥
Dnes tu pro vás mám mé oblíbené Vánoční písničky.
Začneme něčím méně známým a méně tradičním.

PENTATONIX- THAT´S CHRISTMAS TO ME
Tuhle písničku mi pouštěla kamarádka a obě jsme se do ní zamilovali, je nádherná.


COLDPLAY- CHRISTMAS LIGHTS
Objevila jsem ji před pár dny a okamžitě jsem si ji oblíbila.



BACK STREET BOYS- CHRISTMAS TIME
Taky jsem ji objevila až letos.


BAND AID 30- DO THEY KNOW IT´ S CHRISTMAS? 2014
Verze z roku 2014 se mi líbí víc než ta dřívější.


JOHNY MACHETTE & TERI BLITZEN- VÁNOČNÍ
Ze začátku se mim moc nelíbila, ale teď si ji ráda poslechnu. Jde z ní úžasná vánoční atmosféra.



JUSTIN BIEBER- MISTLETOE
Justina moc nemusím, ale tato se mi líbí.



WHAM!- LAST CHRISTMAS
Klasika :)




MARIAH CAREY- ALL  I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU
No a úplná klasika nakonec.




To je z dnešního článku vše.

JAKÉ VÁNOČNÍ PÍSNIČKY MÁTE RÁDI VY?


Žádné komentáře:

Okomentovat