středa 16. prosince 2015

Vánoční filmy, na které se chci letos podívat | Christmas edition 2015

Ahoj, dnes tu mám pro vás článek na téma vánoční filmy. Vánoce se blíží stále rychleji a já si chci zvětšit vánoční náladu sledováním filmů. Některé už jsem viděla a některé ne. Zde je jejich seznam.




SÁM DOMA
Naprostá klasika. Já mám nejraději Ztracen v New Yourku. Mohla bych ho sledovat 10x po sobě a nepřestal by mě bavit. Proto ho i tento rok nechci vynechat.

GRINCH
Tento film jsem viděla jen jednou a moc si z toho nepamatuji. Tento rok ho chci vidět znovu a vzpomenout si na děj.

VÁNOCE NARUBY
Stejný případ jako u Grinche.

SANTA MÁ BRÁCHU
Nikdy jsem ten film neviděla. V televizi měl reklamu a celkem mě zaujal. Bohužel jsem si nezapamatovala kdy ho dávají.

DOBA LEDOVÁ: MAMUTÍ VÁNOCE
Dobu ledovou mám moc ráda, nechápu jak je možné, že jsem tu vánoční ještě neviděla.

PRÁZDNINY
Nikdy jsem tento film neviděla, všimla jsem jsi ho u pár blogerek a řekla jsem si, že bych se na něj mohla letos podívat a že se mi třeba taky zalíbí.

To už je celý můj seznam.
A CO VY? JAKÉ MÁTE RÁDI VÁNOČNÍ FILMY? NA JAKÉ SE LETOS CHCETE PODÍVAT?


Žádné komentáře:

Okomentovat