pondělí 21. prosince 2015

Christmas TAG | Christmas edition 2015

Ahoj :) Dnešní článek bude Tag. Za pár dní jsou tu Vánoce a jak jste si mohli všimnout, nestíhám články, ale to je tak vždy. Něco si naslibuju a pak mi to nevyjde. Ale už k tématu.




1) Kdy jsi se začala těšit na Vánoce?
Mám dojem, že někdy na začátku listopadu.

2) Máš adventní kalendář?




Mám 2. Jeden vlastnoručně vyrobený a druhý klasický čokoládový (ano mám ráda mimoně).

3) Jaké jsou tvé oblíbené vánoční filmy?
Celkem těžká otázka, ale asi Sám doma 2: Ztracen v New Yourku.
Článek o vánočních filmech zde.

4) Máš nějaké vtipné vánoční příhody?
Určitě ano, ale momentálně si na žádnou nevzpomenu.

5) Jaký je tvůj typický Šťedrý den?
Sledování pohádek a hraní stolních her s rodinou. Možná vám budu připadat jako dítě, ale tohle mě prostě baví a Vánoce jsou skvělá příležitost, protože je rodina doma a zkrátím si tak čekání na večer.

6) Co večeříte na Šťedrý den?
Většinou je to rybí filé s bramborovým salátem a kyselici (kterou já nejím).

7) Máte nějaké vánoční tradice?

Na tradice si moc nepotrpíme, ale co dodržujeme je zdobení stromečku, zapalování adventního svícnu a nově pouštění skořápek a lití olova.

8) Oblíbené vánoční písničky/koledy?
Na toto téma bude článek.

9) Živý nebo uměly stromeček?
Náš stromeček 2014
Mívali jsme i umělý i živý, každý má své klady a zápory. Za mě asi živý.
10) Jaký dárek by jsi si nejvíce přála?

Odkaz na wishlist zde.

To už je celý tag. Snad se vám líbil.

2 komentáře:

  1. Tento tag se mi moc líbil! :) Jsi skvělá blogerka! :) Jen tak dál :)
    www.janalsstory.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat