sobota 26. listopadu 2016

DIARY #2 - Vánoční články

Ahoj :)
Asi jste si všimli, že zase dlouho nebyl článek. Hold střední už není tak pohodová, jako byla základka, ale o tom se teď bavit nechci. Dnešní článek bude o něčem, co se pomalu, ale jistě blíží... Ano jsou to Vánoce. Nezdá se to, ale tato neděle už bude první adventní.
Dnes bych s vámi chtěla probrat (nebo spíše jen tak naťuknout), jaké vánoční články plánuji.


Ze začátku chci říct, že toho plánuji fakt dost a pokud mi to všechno vyjde tak jak chci, bude to super. Tento rok budu psát Blogmas, nebudu teda přispívat každý den, jak jsem to někde vídala (to bych se musela asi rozkrájet), ale chci přidávat články 3x týdně a to v pondělí, ve středu a v sobotu.
Vyjdou články jako jsou tyto:  Wishlist, DIY, Výzdoba pokoje, Pečení cukroví a spousta dalších.
Vánoce miluju a moc se těším na psaní těchto článků, ale i na to, jestli se vám budou líbit, nebo ne.

Chvíli jsem přemýšlela nad tím, jestli je zbytečné tento článek publikovat a radši vás informovat o těchto článcích jen na facebookové stránce. Nakonec jsem se rozhodla pro článek.

zdroj
Vánoční články začnu publikovat už v pondělí a budou vycházet tak jak jsem psala výše a asi někdy odpoledne, nebo večer. Taky mě napadlo, že bych ke každému článku mohla přidat nějakou vánoční písničku. Asi to budou jen anglické, protože české písničky a koledy nemám ráda (neukamenujte mě prosím). Nebojte se, nebude to taková ta hudba, která když otevřete stránku, začne hned hrát. Bude to klasicky, jako mívám třeba v playlist článcích.

No a to je z tohoto krátkého informačního článku vše. Budu se těšit v pondělí u prvního vánočního článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat