pátek 14. října 2016

Podzimní výzdoba

Ahoj :)
V dnešním článku jsem se vám rozhodla ukázat moji skromnou výzdobu pokoje. Nečekejte tu nějak moc textu (protože neumím popisovat). Přesto doufám, že se vám bude článek alespoň trošku líbit.

Celá moje výzdoba se skládá z umělých listů, svíček a svícnů (které neodmyslitelně patří k podzimu), umělých dýní a kaštanů. Různě jsem je rozmístila po poličkách a trošku naaranžovala. Dekorace jsou převážně z internetu, květinářství, nebo z vlastních zdrojů.
Teď už k fotkám :)

















A to je vše. Snad vám nevadilo tak málo textu.


A co vy? MÁTE PODZIMNÍ VÝZDOBU ? NEBO TO NEŘEŠÍTE? :)


16 komentářů:

  1. Na fotkách podzim vypadá krásně, škoda, že skutečnost je úplně jiná. Měly by se prodávat dekorace ve tvaru černých louží a šedých mraků, to je realita :D Ale máš to krásné ozdobené :* A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Také si vždy dělám podobné výzdoby na jednotlivá období, vypadá to moc hezky a útulně! :) Tobě se to také povedlo! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
  3. V jednoduchosti je krása. Hlavně průhledné lístečky se mi moc líbí. :)

    Dnes konečně po asi dvou týdnech neprší, tak půjdu najít barevné listí a udělám pár kytic na stoly. Jinak většinou byt moc nezdobím, většina ozdob mi jen překáží. I když... mám ráda malá barevná světélka všude po pokoji, večer to má krásnou atmosféru.

    Zdobím však častěji sebe než byt, protože miluji kostýmy. Takže se snažím vymyslet jak přes tuto zimu vypadat co nejzajímavěji i s tolika vrstvami. Hihi A navíc, blíží se Helloween, kostýmů ráj! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Bože můj... To jsou tak krásné dekorace! ♥ My jsme se letos nějak na ty dekorace vykašlali, takže ti závidím tuhle nádheru. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, právě jsem narazila na tvůj blog a je skvělý, dávám odběr! :)
    Budu ráda, když se koukneš i na můj, máme podobné zájmy, tak by se ti mohl líbit - Blog puberťačky

    OdpovědětVymazat
  6. Jeej krásna výzdoba! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Jeeej, jednoduchéale krásne. :) Ja nahováram už asi polroka praiteľa na nejakú poličku v obývačke, aby som si mala kde dávať výzdobu. :-D lebo vždy sa mi všetko páči a nemám to kam dávať :-D

    OdpovědětVymazat