středa 30. listopadu 2016

BLOGMAS | Wishllist

Ahoj :)
Dnes je tu další vánoční článek. Tentokrát se budeme zabývat mým wishlistem, neboli tím, co si přeju k Vánocům. Bude se zase jako minulý rok jednat jen o dárky hmotné (víceméně).




Pro tento článek jsem vybrala klasickou písničku, která trochu souvisí s tématem :)

                       

A můžeme přejít k wishlistu.

PANDORA PŘÍVĚSEK- Moc bych si přála další korálek/přívěsek na můj náramek. Tento mě zaujal hlavně tím, že je na něm vyražený jeden z mých nejoblíbenějších citátů.

KULMA NA VLASY- Když chci mít vlnité vlasy, musím si dát přes noc natáčky, což není moc praktické. Kulma by mi přišla vhod.

PRIMARK- Další z dárků je výlet/zájezd do Primarku + nějaká ta útrata. Když teď čtete tento článek, tak už jsem tam byla. Skládám wishlisty dopředu, tak mi to trochu nevyšlo :D

PARFÉM ONE DIRECTION- OUR MOMENT- Už nejsem tak velká fanynka 1D jako kdysi, ale tento parfém mi voní pořád. Dostala jsem ho před 2 lety, ale bylo mi líto ho spotřebovat a teď už nevoní tak hezky jako na začátku (stále není vypotřebovaný). Prostě ho chci znovu a tentokrát už ho budu vážně používat, dokud voní hezky :D

MENŠÍ ČERNÁ KABELKA- Ta na obrázku je z Deichmannu, ale nemusí to být nutně ona.

PŘEKVAPENÍ- Nějaký dárek o kterém nebudu vědět mám na wishlistu každý rok, bez toho by to nebylo ono.


A to je vše pro dnešní článek. Co si přejete vy?


3 komentáře:

  1. Nedavno jsem na grouponu viděla parfém 1D za pět liber! Tak mě tak napadá, že bych jej mohla koupit a uspořádat vanoční giveaway:D jinak kulmu na vlasy bych také ocenila haha.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si moc preju od pritele tento nahrdelnik - https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-nahrdelnik-intense-kj2hpp280100.html Jinak se necham prekvapit ;)

    OdpovědětVymazat