neděle 29. května 2016

LETNÍ WISHLIST

Ahoj :)
Pomalu se blíží léto a já začala sestavovat svůj wishlist pro toto období. Tentokrát obsahuje  pouze 4 věci.


OBARVENÍ VLASŮ - K tomu se chystám už delší dobu. Nemohla jsem se rozhodnout jestli ANO nebo NE, neumím si představit jak by to na mě vypadalo. Teď jsem se rozhodla, že to zkusím. Snad to na mě bude vypadat stejně hezky jako na obrázku.

SANDÁLKY- Mám radši uzavřené boty (nenávidím písek nebo cokoliv podobného v botách). V létě ale jsem schopná sandálky apod. přežít. Rozhodla jsem si je koupit nejen z důvodu, že se mi líbí, ale i proto, že mám jen 1 letní boty- žabky.

PŘEHOZ PŘES PLAVKY- Většinou když jsme v létě u moře a jdeme někam na zmrzlinu si přes plavky dávám šátek. Ten ale musím několikrát převazovat, protože mi pořád padá (nebo ho prostě jen neumím pořádně zavázat). Když jsem zahlédla něco, jako krajkované šaty přes plavky, řekla jsem si, že je prostě potřebuju :D

MY BOTTLE- Jedna z asi nejvíc známých lahví. Já jsem si minulý rok koupila Equa lahev, která je o něco dražší. Ta má ale nějaké ty "mušky", proto chci zkusit i My bottle.

A to je celý můj letní wishlist. Snad se vám líbil :)

A CO VY? SESTAVUJETE SI WISHLISTY? CO BYSTE SI CHTĚLI NA LÉTO POŘÍDIT? :)

6 komentářů:

  1. Super wishlist. Já jsem se rozhodovala mezi My bottle a Voss, kamarádky mi říkaly, že My bottle teče, takže jsem si objednala radši Voss. Ale jedna bloggerka mi zase říkala, že s My bottle nemá jediný problém. :)
    Ps. Doufám, že se ti podaří vybrat správnou barvu. Určitě ti bude slušit. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Na My bottle jsem slyšela spoustu pozitivních ohlasů, ale i nějaké negativní, tak uvidím až si ji pořídím :)

      Vymazat
  2. Skvelý článok, naozaj sa číta veľmi dobre :)
    Na mojom blogu práve prebieha giveaway. Budem rada, ak sa zapojíš♥ http://bibiananavratil.blogspot.sk/2016/05/zmena-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. My Bottle mám a přiznávám, že ji vůbec nepoužívám. Jen občas místo šejkru na matcha limonádu :D.
    Také mám na wishlistu sandálky, už jsem si je i pořídila. Takže mi na něm zbývá černá midi plisovaná sukně, kterou bych si ráda nechala ušít od švadleny, šortky s květinovou výšivkou, batůžek od Monki, zlaté náušnice od Oh My Clumsy Heart a paletka Showstopper od tarte ♥.

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat