úterý 31. května 2016

♥ FIRST BIRTHDAY | PRVNÍ NAROZENINY BLOGU ♥

Ahoj :)
Dnes (31.5.2016) je to přesně rok od založení tohoto blogu. Připadá mi až neuvěřitelné, jak ten čas rychle plyne.



Za tu dobu se zde vystřídalo pár designů (většinou to byla jen změna headeru). Pojďme si je zrekapitulovat :


Úplně první design blogu vypadal takhle. Pouze velký název, nic s čím by byla nějak velká práce. Vydržel mi celkem dlouho.



Pak jsem u pár blogů viděla header tvořený z koláže fotek, moc se mi to líbilo a řekla jsem si, že něco takového taky zkusím vytvořit. Povedlo se mi to a byla jsem s ním spokojená. Na bocích pořád zůstali puntíky, tak jako u prvního designu. V mém pokoji naleznete hodně věcí se vzorem bílých puntíků na šedém podkladu (miluju ten vzor), bez toho bych to prostě nebyla já.


Většina z vás si asi pamatuje tento design. Měla jsem ho na blogu hodně dlouho, vlastně až do té doby, než jsem přešla na ten, co mám na blogu teď.



A co jsme za ten rok dosáhli?

6582 zobrazení blogu

31 pravidelných čtenářů

325 komentářů

48 publikovaných článků



CHTĚLA BYCH VÁM ZA VŠECHNO MOC PODĚKOVAT! DÍKY VÁM, MÁM VĚTŠÍ CHUŤ POKRAČOVAT V BLOGOVÁNÍ :)



2 komentáře: