pondělí 2. května 2016

Jarní HAUL

Ahoj :)
Dnešní článek bude haul. Mám tu toho celkem dost (alespoň teda pro mě). Je tu i pár věcí z mého wishlistu. Rozdělila jsem to do několika kategorií- oblečení, boty, kosmetika a ostatní.

OBLEČENÍ 

Jako první tu mám mou vysněnou bílou košili. Koupila jsem ji v Gate. Je látková (žádný šifon) a trochu prosvítá, což je u bílých košilí běžné, není to ale nic tragického, takže pod ni nenosím tílko.



Z KIKu mám tohle tričko s 3/4 rukávem. Je moc příjemné a pohodlné.




V Gate jsem si koupila také plavky. Jsou celkem obyčejné černé a za krk. Líbí se mi možnost koupit si vršek i spodek zvlášť a vzít si tak každý kousek v jiné velikosti.



Pomaličku začíná být teplo, tak jsem si v Takku koupila (v dětském oddělení) látkové kraťásky, které mají imitovat džínovinu.



BOTY

Balerínky z Gate (asi jste postřehli, že patří mezi mé oblíbené obchody). Zalíbili se mi na první pohled. Jsou roztomilé, pohodlné a na noze vypadají moc hezky.




Další odškrtnutí z wishlistu jsou tenisky. Koupila jsem si nakonec úplně jiné než jsem chtěla :D Jsou z Deichmannu, chodí se v nich dobře a jsou pohodlné.




KOSMETIKA

Dostala jsem od tety řasenku 2000 Calorie od Max Factor a musím říct, že jsem s ní spokojená. Dělá mi řasy hezky husté a trošku delší.




Potřebovala jsem pudr a chtěla vyzkoušet nějaký, který jsem ještě neměla. Padl mi do oka tento od Gabrielly Salvete s názvem Matte. Má zrcátko a obsahoval i houbičku. Hezky zmatní a dělá celkem přirozený efekt, jen jsem nevychytala odstín, takže si na něj ještě pár týdnů počkám. Jakmile se maličko opálím, bude mi sedět skvěle.




Dalším kouskem je rtěnka od Rimmelu. Našla jsem ji ve slevovém košíku za 50Kč, tak jsem ji tam nemohla nechat. Je hezky pigmentovaná, na rtech příjemná s průměrnou výdrží.


Odstín je ve skutečnosti o něco tmavší.




Konečně jsem si pořídila zabarvený suchý šampon od Batiste. Mám hodně tmavě hnědé vlasy (až skoro černé), a tak mi ten klasický nevyhovoval z důvodu bílých fleků ve vlasech (které fakt nevypadaly dobře). Tady ten mi vyhovuje víc.



OSTATNÍ

V KIKu jsem objevila krásný truhlík, jakmile jsem ho uviděla, hned jsem věděla na co ho využiju. Původně je určený na kytky, ale já jsem ho využila takhle:



Další věcí z KIKu jsou cestovní nádobky (dá se to tak nazvat?). Hodně praktická věc, kterou určitě využiju.



Poslední odškrtávání pro dnešek jsou sukulenty. Na první pohled jsem se do nich zamilovala. Ten druhý mi dnes vykvetl. Tak snad mi vydrží.




To je pro dnešní článek vše. Snad se vám líbil :)

CO JSTE SI V TOMTO ROČNÍM OBDOBÍ KOUPILI VY?


8 komentářů:

  1. Krásné nákupy, ten "truhlík" i cestovní set se mi líbí, v oblečení mám trošku jiný styl, nejméně mně zaujaly balerínky, které já nemám ráda. Moc pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  2. Batiste na tmavé vlasy mám také moc ráda, je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ho rychle oblíbila, jen mi trošku vadí ta vůně :)

      Vymazat
  3. Koupila sis krásně věci! :)
    Ty lahvičky z kiku jsou vážně super, i ten truhlík :)
    Plavky mám takové podobné :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat co znamená HAUL? ��Jsem neználek ��

    OdpovědětVymazat