středa 3. února 2016

BEAUTY HAUL

 Ahoj :) Po měsíční pauze jsem zpět s novým článkem. Vzpomněla jsem si, že mám doma hodně kosmetiky, kterou jsem vám ještě neukazovala. A právě toho se bude týkat dnešní článek.
Bohužel už si nepamatuju ceny (a moje lenost mě překonala, takže jsem si je nevyhledala).
Začnu pečující kosmetikou.


Krém RYOR AKNESTOP




Tento krém na obličej příjemně voní a na pleti je taktéž příjemný. Co oceňuji je pumpička. Při pravidelném používání by měl zamezovat tvorbě akné.


Maska RYOR AKNESTOP



Tato gelová slupovací maska by měla vyčistit pleť a hlavně póry, což splňuje a jsem sní spokojená.


Krém na ruce EOS- FRESH FLOWERS

Nádherně voní a má hezký obal, který dobře padne do ruky. Já ho nosím v kabelce. Celkem rychle se vstřebává do pokožky.




A teď dekorativka.


Pudr RIMMEL-STAY MATTE (004 sandstorm)


Toto už je mé několikáté balení. Jsem s ním naprosto spokojená.

Gel na obočí ESSENCE-MAKE ME BROW (02 browny brows)



Hned po setu na obočí od Rimmelu je to moje nejoblíbenější věc na obočí. Barva mi sedí a dobře vydrží.

Tužka na oči ESSENCE- LONGLASTING (19 hot scorch)



Má úžasnou barvu a celkem vydrží (mně asi půl dne). Vysouvá se, tudíž se nemusí ořezávat.

Tužka na oči MISS SPORTY- PUMP UP BOOSTER (003 luminous beige)




Hezká barva, ale bohužel hodně slabá výdrž.

Báze pod oční stíny CATRICE- PRIME AND FINE




Má báze od Essence mi nevyhovovala, a tak jsem si koupila tuhle. Jsem s ní spokojená, má pleťový odstín a dobře vydrží.

Stíny FREEDOM-CHASING RAINBOWS




Dárek od kamarádky. Moc hezké barvičky, bohužel pro mě ne až tak využitelné. Nic méně mají hodně dobrou pigmentaci vzhledem k ceně.

Balzám na rty MAIBELLINE- BABY LIPS (sweet apple)



Limitovaná zimní edice. Tohle je jediná vůně, co mi voněla. Má pěknou barvu připomínající cherry me.

Tužka na rty GABRIELLA SALVETE- CHUBBY LIPS (06 chocolate)



Nádherný odstín. Momentálně je to můj nejoblíbenější produkt na rty. Výdrž sice není nějak úžasná, ale to mi až tak nevadí.




TO UŽ JE Z DNEŠNÍHO ČLÁNKU VŠECHNO

CO JSTE SI NAPOSLED KOUPILI VY?

8 komentářů:

  1. Krásné kousky jsi si pořídila. Hodně věcí z nich znám a mám. Třeba paletka Freddom je skvělá a já ji ráda používám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) já si plánuji koupit nějakou v přirozenějších odstínech :)

      Vymazat
  2. Ty fotky jsou úžasný :) Pěkný článek .....

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu pěkné věci sis pořídila. Nad bází od Catrice stále uvažuji, ale ještě jsem se neodhodlala ji koupit. Ale ta paletka od Freedom mě vážně dostala :-)

    http://fashionweltlilly.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krém od EOS by som chcela v blízkej budúcnosti kúpiť, pretože balzamy mám a sú skvelé :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastním 2 EOS balzámy a jsem s nimi spokojená, stejně tak i s krémem :)

      Vymazat