pondělí 16. dubna 2018

CO TEĎ POSLOUCHÁM?

Bez písniček si neumím představit den. Většinou si je ale rychle oposlouchám a proto často hledám inspiraci na nějaké nové. Někteří z Vás možná mají podobný problém. Proto jsem se rozhodla Vám zase předat nějaké ty moje oblíbené písničky.

Kdysi už jsem takovéto články psala, tak snad se Vám bude i tento líbit tak, jako ty předchozí.



Janji - Heroes Tonight (feat. Johnning)




Kygo, Miguel - Remind Me to Forget



Kodaline- Follow Your Fire




Tungevaag & Raaban - All For Love




Shawn Mendes - In My Blood



Nedávno jsem konečně viděla film The Greatest Showman a zamilovala jsem si ho a taky písničky, které tam zazněly. Nejvíce asi tyto 2 :

A Million Dreams (from The Greatest Showman Soundtrack)




Rewrite The Stars (from The Greatest Showman Soundtrack)




Marshmello & Anne-Marie - FRIENDS





The Chainsmokers - You Owe Me



Noah Kahan - Hurt Somebody (feat. Julia Michaels)



Måns Zelmerlöw - Happyland



Imagine Dragons - Next To Me
Jak už jsem psala na svůj twitter (@nekonecnaa), nemůžu si pomoct, ale ten ženský hlas na konci se mi prostě nelíbí. Jinak tu písničku miluju.




Macklemore feat Kesha - Good Old Days




Rudimental - These Days feat. Jess Glynne, Macklemore & Dan Caplen



Miza & Peter - Us Feat. Chris Linton



Rita Ora - Anywhere



G-Eazy & Halsey - Him & I



NF - Let You Down



Liam Payne, Rita Ora - For You



Dejte mi v komentářích vědět, jaké písničky posloucháte Vy :)

S láskou Kristýna

Žádné komentáře:

Okomentovat