pondělí 18. září 2017

PODZIMNÍ WISHLIST

Ahoj :)
Wishlisty píšu na každé roční období a ani letos to není jinak. Sice mám poslední dobou hodně výdajů, ale i tak na mém seznamu přibývají věci. Klasická já, jenom něco pořídím a už koukám po dalších :D No a teď už se pojďme podívat na ten wishlist.


Svetr - Pomalu začíná svetrové období. Svetry mám sice nejradši v zimě, ale na podzim je mám taky ráda. Nedávno jsem si koupila lehce oversized a zamilovala jsem se, takže jsem si jistá, že to nebude můj poslední.

Džínová bunda s kožíškem - Další láska a na podzim mi připadá ideální.

Lodičky do tanečních - Jak už jsem na blogu párkrát zmínila, budu chodit do tanečních. Doma jsem žádné vhodné lodičky neměla, tak jsem si nakonec pořídila tyto z Deichmannu. Ano, už jsem si je koupila, ale nechtěla jsem kvůli nim předělávat celý wishlist, jelikož jsem ho měla dopředu přichystaný.

Vínová sukně - Nechápu, že jsem si ji ještě nepořídila, protože ji chci už hrozně dlouho. Tak snad se mi tento rok poštěstí a konečně si ji koupím.

Punčochy - Ty se trochu vážou k té sukni. U nás bývá ráno taková zima, že kdybych si vzala k sukni jenom silonky, tak bych asi určitě zmrzla. 

No a to je celý můj wishlist. 
Děláte si je taky? Pokud ano, co je na tom vašem? 

Žádné komentáře:

Okomentovat